|
Post by skitty on Jun 2, 2005 20:19:56 GMT 1
Die geruchten kloppen sowieso niet. Het zullen écht 7 delen zijn, want Rowling heeft het einde al opgeschreven, en dat zal gewoon het einde zijn. Zie ook wat Luthien zegt Rosie: "kweet niet, maar ik vond deel vijf ook al minder leuk, msschien omdat ze toch wel onder tijdsdruk komt te staan.... " Ik vind deel 5 juist erg sterk! Wat ik mooi vind is dat hij is gegroeit. Ik moet jullie gelijk geven dat hij echt super irritant is door zijn pubergedrag, maar ik vind het heel echt en doordacht dat hij dit gedrag begint te vertonen. Zijn vervelende jeugd en alles heeft hem redelijk wat psygologische schade aangebracht. Ik heb alle delen nu in het Nederlands én Engels gelezen, en ik ga deel 6 ook in het Nederlands en Engels kopen en lezen, hoewel ik wel met de Nederlandse begin omdat mijn engels toch niet goed genoeg is om alles goed te volgen. Ik vind trouwens deel 2 het minst leuk.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 3, 2005 18:35:28 GMT 1
ik vond deel twee opzich wel leuk.. maar deel vier vond ik de leukste!
|
|
|
Post by aragorn on Jul 13, 2005 20:07:09 GMT 1
Ik ga deel 6 denk ik zaterdag in het Engels kopen, hij kost bij ons in de AH maar 19,95. Er wordt bij ons echt op gehamerd dat wij hem niet voor 16 juli mogen verkopen, ookal hebben we ze nu al binnen gekregen
|
|
|
Post by galadriel on Jul 14, 2005 14:21:29 GMT 1
Wow, hoe ziet hij eruit?
|
|
|
Post by mug on Jul 14, 2005 19:30:54 GMT 1
ik heb m besteld bij de kinderboekhandel ^^ daar is ie ook maar 19,95 , en ik vind de kinderboekhandel leuker dan de albert heijn Maar het is al zo dichtbij, alleen jammer dat ik m dinsdag pas kan lezen, hij wordt voor mij opgehaald want zelf ben ik weg ik ben echt benieuwd, zelf vind ik tot nu toe deel drie het leukst
|
|
|
Post by aragorn on Jul 15, 2005 9:45:24 GMT 1
Ik mag 1000 airmiles gebruiken en dan is ie 9,95
|
|
|
Post by Century on Jul 16, 2005 22:48:16 GMT 1
bij de kruidvat was die 4 euro goedkoper:P we hebben em direct gehaalt op de terugweg van vakantie, ik mag als het goed is maandag beginnen *na me moeder* maar als ze niet begint begin ik lekkerXD, moet alleen nog even eerst de laatste 15 bladzijde van me boek nu uitlezen *dat zal zo lang duren* bij mij *en denk dus ook bij de rest*: donkere kaft met een boekje erop (snel gekeken dus erg goed herinner ik het me niet)
|
|
|
Post by aragorn on Jul 17, 2005 16:57:37 GMT 1
Ik verklap niks maar in hoofdstuk twee staat iets erg onthullends (in negatieve zin voor Harry)
|
|
|
Post by galadriel on Jul 17, 2005 18:03:52 GMT 1
Verder dan helemaal niets meer verklappen please, ik lees hem waarschijnlijk pas in november en ik wil dat het een verrassing blijft.
|
|
|
Post by Century on Jul 19, 2005 17:26:45 GMT 1
ik later deze vakantie nog denk ik
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jul 31, 2005 9:38:43 GMT 1
ooit als we m in t nederlands hebben
|
|
|
Post by mug on Jul 31, 2005 18:49:03 GMT 1
ja ik heb m nu ook uit, ik zal niks verklappen hoor! maar ik vond het eigenlijk allemaal een beetje nogal heel erg voorspelbaar.... ik vind het verhaal daardoor een beetje slap worden, ik vond het pas spannend worden rond pagina 500. Nou niet bepaald het beste deel van de serie naar mijn mening. (en nee ik kan niet normaal nederlands spreken/typen)
|
|
|
Post by Century on Jul 31, 2005 19:31:12 GMT 1
ik moet nog verder lezen..(A) ik stop gewoon de hele tijd *boeit me niet zodanig genoeg...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Aug 19, 2005 11:10:11 GMT 1
k zet hier maar een slotje op, aangezien er al meer dan een maand niet op gereageerd is....
|
|