|
Post by Jenneke on Sept 25, 2005 11:59:37 GMT 1
Alles wat je wilt zeggen over gezond zijn, gezond worden en gezond blijven.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 3, 2005 18:35:55 GMT 1
haha! ik moet zorgen dat ik de komende drie weken gezond blijf: repweek kan ik niets missen, dan een week les, en dan herfstvakantie waarin we naar egypte gaan.....
|
|
|
Post by galadriel on Oct 3, 2005 20:37:03 GMT 1
Ik denk dat je pas echt rijk bent als je een goede gezondheid hebt.
|
|
|
Post by aragorn on Oct 4, 2005 5:43:32 GMT 1
maar ik vind vrienden toch belangrijker, ik ben liever ziek met veel vrienden dan gezond in mijn eentje
|
|
|
Post by galadriel on Oct 4, 2005 7:11:22 GMT 1
Dat is ook waar, dus je bent pas rijk als je een goede gezondheid hebt en veel vrienden. Zo goed of moet er nog iets toegevoegd worden?
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 4, 2005 13:01:58 GMT 1
Nee, volgens mij is dit het wel, en ik ben nu rijk want ik heb veel vrienden en ik ben gezond;) Goldberry
|
|
|
Post by aragorn on Oct 4, 2005 20:24:17 GMT 1
ikke ben iets minder rijk, ik heb wel vrienden maar ik ben verkouden
|
|
|
Post by galadriel on Oct 6, 2005 7:41:47 GMT 1
Ik denk als je zo rekent dat er dan nooit iemand gezond is. Oei, ik heb een schram nu ben ik niet meer gezond. Laten we het met gezond erop houden dat je echt griep hebt of dat je een ziekte of zoiets hebt
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 6, 2005 15:50:24 GMT 1
Ja, inderdaad! Heeft iemand hier een chronische ziekte?dan kan je ook wel gelukkig zijn.... Goldberry
|
|
|
Post by Jenneke on Oct 7, 2005 15:31:29 GMT 1
Gezondheid is voor mij niet een voorwaarde voor gelukkig-zijn, ookal zou ik het natuurlijk niet fijn vinden om een of andere gevaarlijke ziekte te krijgen. Ik zie het meer als een zegen.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 7, 2005 19:08:23 GMT 1
Dat kan ook natuurlijk, Gezondheid is voor mij ook een soort vrolijkheid. Niet dat je niet vrolijk kunt zijn als je ziek bent, maar toch! Goldberry
|
|
|
Post by Jenneke on Oct 7, 2005 20:25:25 GMT 1
LĂ©ven jullie trouwens ook gezond? Ik bedoel: genoeg slaap, genoeg groenten en fruit, genoeg lichaamsbeweging, niet te vaak de Mac als alternatief kiezen ( )...
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 8, 2005 7:12:57 GMT 1
Ja, over het algemeen wel, ga niet zo heel vaak naar de mac ik slaap ook wel genoeg en mijn moeder let er heel goed op of ik gnoeg groente en fruit binnen krijg... Goldberry
|
|
|
Post by galadriel on Oct 8, 2005 14:34:16 GMT 1
Toen ik pas ziek was geweest kon ik gewoon niet meer snoepen omdat ik er geen zin in had. Geen idee waarom. Maar ik kwam wel aan mijn fruit toe wat op zich goed was, maar wat niet goed was was dat mijn eetgewoonten niet wilden komen. Gelukkig is dat nu wel het geval, maar nu kom ik dus niet meer aan mijn fruit toe.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 10, 2005 12:29:20 GMT 1
ik slaap genoeg, ik eet gezond, en ik fiets iedere dag 30 km, na de herfstvakantie iets minder, ik heb vrienden, en ik ben gezond, beter kan bijna niet!
|
|