|
Post by galadriel on Apr 29, 2006 18:46:43 GMT 1
Zoals jullie al in de inschrijvingen zagen ben ik van plan om van deze ronde een snel rondje te maken. Dat betekend deadlines van 3 a 4 dagen. Er zit 1 weerwolf in en deze heeft het recht om iemand aan te wijzen die hij/zij converteerd mocht hij/zij in de eerste lynchronde doodgaan. Verder zitten er dus alleen burgers in aangezien het anders te dodelijk is.
Spelers: Niilo Nimrodel Aredhel Mir Pluto Century
Jullie bevinden jullie eindelijk weer eens in het dorpje Wakkerdam nadat jullie verschillende anders dorpjes zijn afgereist. Ook in Wakkerdam is het koninginnedag en dat hebben jullie uitgebreid gevierd. Daarom zijn jullie nu zo moe dat jullie in slaap vallen. Behalve de weerwolf natuurlijk, want die dwaalt door het dorp rond. Weerwolf: je hebt tot dinsdag te tijd om een slachtoffer te kiezen.
|
|
|
Post by Niilo on Apr 29, 2006 18:49:22 GMT 1
* Valt in slaap tot dinsdag * Hopelijk gaat dit potje íets sneller. =)
|
|
|
Post by galadriel on Apr 29, 2006 20:41:59 GMT 1
Het wordt ochtend in Wakkerdam. De vlaggen die jullie waren vergeten weg te halen, worden alsnog keurig opgevouwd. Bij de bakker komen jullie elkaar tegen en maken een babbeltje, aangezien jullie goede vrienden van elkaar zijn. Maar waar is Century toch? Jullie besluiten om eens bij haar op bezoek te gaan en daar ligt ze, op de grond, onder het bloed, met grote beten over haar hele lichaam. Vandaag hebben jullie je goede vriendin Century verloren.
Aangezien het nog dezelfde dag is, laat ik ook de deadline voor het lynchen op dinsdag staan.
|
|
|
Post by Century on Apr 29, 2006 20:50:38 GMT 1
mew... (dat was mijn laatste woord dus (A))
*ligt dood op de grond*
|
|
|
Post by Niilo on Apr 29, 2006 20:54:27 GMT 1
Neee... Niet Century. =( * Huilt * * Gaat na enige tijd het lichaam begraven en legt een rode roos op 't graf *
Ik denk dat Aredhel de moord gepleegd heeft. 't Is de eerste ronde, dus ik heb nog geen bewijs, enkel m'n gevoel.
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Apr 30, 2006 11:09:20 GMT 1
Pluto gewoon gevoel Burgemeester Aredhel
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Apr 30, 2006 19:24:15 GMT 1
Hey, Ik ben gewoon een burger!
Mir dus
en Nimrodel als leidster
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Apr 30, 2006 22:50:43 GMT 1
dat zou ik ook zeggen als ik wolf zou zijn Dus dat zegt nix. Ik weet ook nix dus ik gok maar...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on May 2, 2006 10:00:03 GMT 1
eeeehm, tja, dit wordt moeilijk.... *ziet dat Niilo op haar stemt* *prikt* Pluto
en als burgemeester gok ik maar dat mn zusje te vertrouwen is nu, dus: Nimrodel
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on May 2, 2006 13:10:59 GMT 1
Maar ik ben echt onschuldig, bovendien stem ik ook op nimrodel als burgemeester
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on May 2, 2006 19:01:13 GMT 1
ik zeg tog ook dat ik gok!
|
|
|
Post by Nimrodel on May 2, 2006 19:08:45 GMT 1
mir Aredhel Merileth
|
|
|
Post by galadriel on May 2, 2006 20:56:16 GMT 1
In dit soort situaties neemt de burgermeester de besluiten, maar die hebben we nog geen, omdat het daarbij ook gelijk is. Dus als Niilo even op iemand anders stemt en ook een burgermeester aanwijst...
|
|
|
Post by Niilo on May 2, 2006 23:52:25 GMT 1
Ah, daar werd verder niet naar gevraagd dus vandaar... Ik stem voor de burgemeester op Nimrodel.
Mijn stem verander ik niet. Niet nodig, lijkt me. =)
|
|
|
Post by Nimrodel on May 3, 2006 9:28:39 GMT 1
*yay* ik overleef de lynch-ronde!!
|
|