|
Post by Aredhel Merileth on Jan 3, 2006 15:11:21 GMT 1
ik vond de film in zijn geheel wel tegenvallen, ik denk dat mijn verwachtingen toch iets te hoog waren
|
|
|
Post by galadriel on Jan 4, 2006 19:42:20 GMT 1
Wie wat hoe? HP een tegenvaller? Hoe durf je zoiets te zeggen! Dit was de beste film van de 4! Het wk duurde alleen te kort en de doolhof was wat minder, maar voor de rest was hij supergoed. Vooral dat stuk voordat Cedric in de doolhol gaat is prachtig: Diggery: Ik zie je straks weer bij de uitgang. En dat terwijl je weet dat hij er niet meer uitkomt. En ook de dood van Cedric was erg mooi verfilmd. En de band tussen Voldemort en Harry(kan even niet op de naam komen) was supermooi!
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Jan 5, 2006 7:22:38 GMT 1
Hm ja, maar er zaten wel veel fouten in de film, als je er echt op gaat letten zijn er in deze film misschien wel de meeste fouten..Verder vond ik hem heel mooi hoor, je moet ook niet zo gaan muggeNziften. Goldberry
|
|
|
Post by galadriel on Jan 5, 2006 17:24:17 GMT 1
Nee daarom! Ik vond dat van die draak trouwens goed bedacht!
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jan 14, 2006 14:35:16 GMT 1
hij was ook goed! maar omdat ik deel vier het leukst vond van de boeken, waren mijn verwachtingen van de film gewoon té hoog......
|
|
|
Post by galadriel on Jan 16, 2006 21:57:16 GMT 1
hmm, juist omdat de andere films niet zo goed waren was de verwachting bij deze film al minder en dan kan hij alleen maar goed uitvallen!
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jan 19, 2006 14:22:31 GMT 1
bij jou was je verwachting lager dan, maar bij mij hoger....... hij was alsnog wel heel leuk hoorw.....
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Mar 26, 2006 9:39:03 GMT 1
Ik vond hem wel goed gedaan hoor, alleen had ik niet het idee dat het een heel jaar Hoggwarts was.. Ik hoop dat deel 5 wel mooi gedaan is, vooral in het departement van mystificaties. Goldberry
|
|
|
Post by galadriel on Mar 27, 2006 15:01:26 GMT 1
Hmm, ik weet niet of ik deel 5 wel wil zien, ik wil niet dat Sirius doodgaat (maar ik ga hem toch wel kijken )
|
|