Post by Niilo on Jan 5, 2006 14:34:26 GMT 1
* Hoe kwam je op het idee om Skwuig te maken?
Eerlijk gezegd ben ik niet de persoon die Skwuig gemaakt heeft.
Ik was namelijk niet op die Meeting van Elf aanwezig, jammer genoeg. =(
* Alleen vanwege het feit dat er iets mis was met de Elf?
Hmm... Naar mijn mening is er niks mis met de Elf opzich,
maar sommige mensen waren niet tevreden met hoe het daar allemaal liep.
* Op welke andere fora zit je?
Dit gaat inderdaad een enorme lijst worden als ik alle fora op ga noemen waar ik ooit geregistreerd ben (geweest).
Maar...
Skwuig & Elf zijn de fora die ik het vaakst bezoek.
Dan heb ik een aantal fora (zoals deze) die ik bezoek voor Weerwolven. Hieronder vallen ook Omnia, WeerwolvenRPG en Carcassonne.
Oh, en Vuur & Vlam voor RPG's, hoewel dat forum nog niet helemaal klaar is.
* Zijn er wel eens dagen dat je niet achter de computer zit?
Yup. Denk ik. Ze zijn erg zelden, dat wel. Erg zelden.
* Welke muziek luister je vooral naar dan?
Hmm... Ik hou niet zo van genres (omdat je dan labels gaat plakken), maar het is wel even praktisch in dit geval. Over het algemeen luister ik naar de meeste Metal, Rock, Klassiek en Darkwave.
Bands zoals Ayreon, ApocalypticA, Dark Moor, Dargaard, Rosa Crux, Diary of Dreams, Metallica, Nightwish (hoewel liefst de oudere albums), The Cure, Blind Guardian, Demons & Wizards, Carpark North, Orphaned Land, Dream Evil, Angelzoom, etc. ^_~
* Speel je zelf ook muziek of niet?
Helaas niet, maar ik wil -zodra ik genoeg geld heb (verdiend)- een Cello of Dwarsfluit aanschaffen.
Dat lijken me erg gave instrumenten om te bespelen.
* Wat houd alles met pc's te maken vooral in?
Eeh... Van internetten tot programmeren.
Serieus waar, ik volg Informatica als opleiding en daarvoor moeten we gewoon constant achter de PC werken. En als ik thuis zit heb ik 'verplichtingen' zoals Skwuig, of speel ik spelletjes of praat ik gewoon met wat mensen (via MSN, bijvoorbeeld). Maar... mocht iemand problemen met z'n PC hebben dan is daar Renor, de PC-redder! Ik fix dus af en toe PC's voor mensen.
Eerlijk gezegd ben ik niet de persoon die Skwuig gemaakt heeft.
Ik was namelijk niet op die Meeting van Elf aanwezig, jammer genoeg. =(
* Alleen vanwege het feit dat er iets mis was met de Elf?
Hmm... Naar mijn mening is er niks mis met de Elf opzich,
maar sommige mensen waren niet tevreden met hoe het daar allemaal liep.
* Op welke andere fora zit je?
Dit gaat inderdaad een enorme lijst worden als ik alle fora op ga noemen waar ik ooit geregistreerd ben (geweest).
Maar...
Skwuig & Elf zijn de fora die ik het vaakst bezoek.
Dan heb ik een aantal fora (zoals deze) die ik bezoek voor Weerwolven. Hieronder vallen ook Omnia, WeerwolvenRPG en Carcassonne.
Oh, en Vuur & Vlam voor RPG's, hoewel dat forum nog niet helemaal klaar is.
* Zijn er wel eens dagen dat je niet achter de computer zit?
Yup. Denk ik. Ze zijn erg zelden, dat wel. Erg zelden.
* Welke muziek luister je vooral naar dan?
Hmm... Ik hou niet zo van genres (omdat je dan labels gaat plakken), maar het is wel even praktisch in dit geval. Over het algemeen luister ik naar de meeste Metal, Rock, Klassiek en Darkwave.
Bands zoals Ayreon, ApocalypticA, Dark Moor, Dargaard, Rosa Crux, Diary of Dreams, Metallica, Nightwish (hoewel liefst de oudere albums), The Cure, Blind Guardian, Demons & Wizards, Carpark North, Orphaned Land, Dream Evil, Angelzoom, etc. ^_~
* Speel je zelf ook muziek of niet?
Helaas niet, maar ik wil -zodra ik genoeg geld heb (verdiend)- een Cello of Dwarsfluit aanschaffen.
Dat lijken me erg gave instrumenten om te bespelen.
* Wat houd alles met pc's te maken vooral in?
Eeh... Van internetten tot programmeren.
Serieus waar, ik volg Informatica als opleiding en daarvoor moeten we gewoon constant achter de PC werken. En als ik thuis zit heb ik 'verplichtingen' zoals Skwuig, of speel ik spelletjes of praat ik gewoon met wat mensen (via MSN, bijvoorbeeld). Maar... mocht iemand problemen met z'n PC hebben dan is daar Renor, de PC-redder! Ik fix dus af en toe PC's voor mensen.