|
Post by Century on May 13, 2005 21:26:48 GMT 1
"ik ben de prins van de onderwereld. Ik moet hier leven in de duisternis omdat mijn volk mij hierheen verbannen had. Ze mochten mij niet zo omdat...
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on May 23, 2005 20:43:18 GMT 1
Ze allemaal gemenerikken zijn. Help me alsjeblieft, alleen een lief meisje kan me redden... (sorry, maar het is zo'n zoet verhaaltje .. ik kon het niet laten)
|
|
|
Post by Century on May 24, 2005 17:04:23 GMT 1
*hahaha ;D* maar...zei Iyna, hoe kan ik je helpen dan? waarmee, ik kan niks mijn ene vleugel is gebroken door de val en....de prins legde zijn vinger op Iyna's mond om haar stil te krijgen...
|
|
|
Post by Jenneke on May 25, 2005 8:50:07 GMT 1
'Hou je heel stil', zei hij met een vreemde blik in zijn ogen. Een blik die Iyna niet kon plaatsen, maar haar toch angst aan joeg. 'We moeten hier weg', zei hij opeens gehaast en trok haar mee in een donkere gang die Iyna nog niet eerder had gezien...
*sorry, ik moest even een andere draai aan t verhaal geven...anders werd t idd TE zoet..*
|
|
|
Post by Century on May 27, 2005 22:01:22 GMT 1
*hahaahaha* Opeens kwam er een heel leger bewapende TEDDYBEREN! ;Dvoorbij, gelukkig liepen ze allemaal door en keken recht vooruit want anders..
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on May 29, 2005 10:50:25 GMT 1
... hadden ze zeker de twee elven mee naar huis genomen om mee te spelen. Het waren namelijk eigenlijk heel eenzame teddyberen Maargoed, das een ander verhaal. Gelukkig zagen de beren de prins en Iyna niet, en de prins trok Iyna mee. De gang kwam uit in een immens grote zaal, met een gouden vloer, en muren ingelegd met edelstenen. In het midden stonden twee grote marmeren tronen. En in die zaal...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on May 29, 2005 19:03:54 GMT 1
zag Iyna een koning en een koningin staan, tenminste, dat dacht ze, want toen ze zich omdraaiden......
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Jun 5, 2005 13:01:04 GMT 1
...bleken het TEDDYBEREN te zijn! "NU!!!" schreewde de koningin-teddybeer, en de twee elven werden overweldigd door een enorme teddybeer invasie.... YEEY, schreeuwden de teddybeertjes, wij hebben gewónnen, wij hebben gewónnen!
|
|
|
Post by Jenneke on Jun 6, 2005 17:30:41 GMT 1
Iyna werd wakker met t zweet op haar voorhoofd. Wat een vreemde droom... Ze droomde dat ze een elf was en dat ze in één of andere onderwereld met een prins en enge teddyberen terecht was gekomen..Zoekend keek ze om zich heen. Waar was haar eigen Teddy? Opeens zag ze het gordijn bewegen. Vreemd, het raam stond toch niet open? Behoedzaam sloop ze op haar tenen naar het gordijn. Ze deed het gordijn open en... keek recht in de ogen van de prins uit haar dromen. Er blikkerde iets in zijn rechtermondhoek. Zou hij..?
*Sorry...maar teddyberen? Zulke vreemde dingen komen alleen in een droom voor. (Anders wordt t wel een heel...ehmm..raar verhaal)*
|
|
|
Post by Century on Jun 6, 2005 18:11:09 GMT 1
en met een bruin pluisje....achter haar droomprins zag ze in de schaduw iets bewegen snel riep ze HO blijf staan jij...kom tevoorschijn! de prins draaide zich om en keerde zich weer terug: "wat zag jij daar, der was helemaal niks hoor" ik kwam alleen even langs om het wiskunde huiswerk langs te brengen is alles wel goed? (ligt hier dubbel om wat ze nou weer verzonne heeft ;D )
|
|
|
Post by Jenneke on Jun 6, 2005 18:21:16 GMT 1
*probeer ik r weer een beetje een serieus verhaal van te maken... ;D ;D ;D*
Bij het woord 'huiswerk' kropen de rillingen over haar rug. Nee dit kon niet anders dan een nachtmerrie zijn. Ze kneep in haar arm...die er niet meer was..Langzaam verdween ze. Ze keek op en zag op de plek waar de prins eerst stond een grote witte plek. Ook het gordijn en het raam begonnen langzaam te vervagen. Opeens werd t haar allemaal duidelijk..Zij, en alles om haar heen, waren verzinsels van een paar zieke geesten...
Op dit moment werd ze uitgegumd...
|
|
|
Post by Century on Jun 7, 2005 18:12:39 GMT 1
eerst de verdween de wereld om haar een, een vel wit papier en daarna verdween zij zelf....tot er niks meer over was (einde? of heeft iemand nog wat toe te voegemn? )
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Jun 7, 2005 18:29:31 GMT 1
TEDDYBEREN!!!
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 9, 2005 12:03:48 GMT 1
ik denk dat dit wel t einde is, hij is echt grappig geworden!
|
|
|
Post by Century on Jun 9, 2005 15:41:38 GMT 1
Eyecatcher wilden een serieus verhaal...maar sorry ik kon de teddybeer verleiding niet weer staan:P
|
|