|
Post by Century on Jun 12, 2005 12:46:55 GMT 1
Bas stond voor de winkel, zijn hart ging te keer, want hij wist dat Eva in de winkel was en hij haar zo zou tegen komen wat moest hij zeggen tegen haar, duizende ideeen sprongen in zijn hoofd rond maar geen een was goed genoeg....Eva kwam de winkel al weer uit. "hey Bas, wat doe jij hier?" zei ze *een iets normaler begin voor een iets normaler verhaal*
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 13, 2005 19:17:14 GMT 1
haha, das waar owkey:
"Eeehm, ik ben een cadeautje voor mijn zusje aan het kopen, maar ik weet eigenlijk niks... Misschien dat jij me kunt helpen?" Yes! dacht hij, ik durfde wat tegen haar te zeggen!!!
|
|
|
Post by Century on Jun 14, 2005 12:42:35 GMT 1
"natuurlijk" zei Eva "ik wist niet dat je een zusje had, wat vind ze leuk?". "Nou...de vind vooral...Barbie's erg leuk en poppen, alleen ik weet niet waar ik die precies moet vinden..." zei bas en een lichte blos verscheen op zijn wangen "Ow! ik weet precies een leuk winkelje kom maar mee" Zei ze en trok Bas mee toen zag Bas....
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 16, 2005 19:30:19 GMT 1
zijn beste vriend! Die kon hij nu niet gebruiken, die zou hem alleen maar uitlachen omdat hij Eva leuk vond... Hij probeerde weg te duiken, maar het was al te laat.......
|
|
|
Post by galadriel on Jun 17, 2005 15:02:34 GMT 1
Sorry, wat is de bedoeling?
|
|
|
Post by Century on Jun 17, 2005 17:16:39 GMT 1
de bedoeling is (stond in een van de eerste en nu niet meer maar komt hier even de uitleg:) dat je een paar zinnen, een alinea of iets verder maakt en dan weer een volgende zodat er uiteindelijk een verhaal komt, je bouwt dus verder op de dingen die al geweest zijn een van de regels is wel dat je er toelichtingen bij mag zetten maar niet alleen altijd een deel van een verhaal verder *anders word het zon troep* maar idd er stond niet hoe het werkte
verhaal: Hij zag Maurits de hoek om komen hand in hand met Anne, het meest verschrikkelijke meisje van de school...haha, zo kon hij in ieder geval geen opmerkingen maken over hem en Eva. Vrolijk riep hij naar hem:
|
|
|
Post by galadriel on Jun 18, 2005 16:20:33 GMT 1
Hee, wie had het nu over slechte keuzes? Moet je nu eens kijken, wie wil er nou met haar?
|
|
|
Post by Jenneke on Jun 18, 2005 18:59:26 GMT 1
Maurits keek hem met een vernietigende blik aan. 'Wacht maar...' was het enige wat hij zei en hij trok Anne een steegje in. Bas haalde zijn schouders op en draaide zich om naar Eva die...
|
|
|
Post by Century on Jun 24, 2005 10:12:53 GMT 1
met een vernietigende blik Bas aankeek "moest dat nou echt, ik vind haar ook niet aardig maar tegen je eigen vriend!" Bas voelde zich opeens heel schuldig en....
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 24, 2005 13:58:24 GMT 1
vertelde Eva van die keer dat hij heel goed met een buurmeisje kon opschieten, alleen zat Maurits de hele tijd rotopmerkingen te maken en dat meisje helemaal uit te schelden. Hij zag dat Eva na zijn verhaal niet meer zo boos keek. Eva zei tegen Bas:" oké, ik vergeef het je deze ene keer wel, maar dan moet je nu wel...................
|
|
|
Post by Century on Jun 25, 2005 13:43:40 GMT 1
ook mij even helpen, ik vind namelijk iemand heel erg leuk, maar ik weet niet of die gene mij ook leuk vind.." Bas schrok, maar probeerde het in te houden. Eva zag het en zei: "de gene wie ik wel leuk vind is/ben....
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 27, 2005 7:19:32 GMT 1
aah nee! dit wordt zooooooooo clichee! maargoed, dat moet dan maar
|
|
|
Post by Century on Jun 27, 2005 22:37:08 GMT 1
hoeft helemaal niet en ik mis je verhaal...(en ik kan niet door gaan op me eigen)
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 28, 2005 9:24:49 GMT 1
ja, sorrwy, owkey: JIJ!!!!!!!!!!!!!! Bas wist niet wat hij hoorde.. "maar..." stamelde hij, "ja, wat is er maar?" zei Eva, "ik durfde het je niet eerder te vertellen omdat......
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Jul 6, 2005 20:19:22 GMT 1
*woei het wordt weer een teddyberenverhaal vol onzin en cliché's * ... ik dacht dat je Anne leuk vond. Maar ik had het blijkbaar mis, dat bleek net wel." Ze bloosde en keek naar de grond. "Of... niet?"
|
|