|
Post by Lúthien Tinúviel on Apr 6, 2005 18:40:57 GMT 1
Hallo en welkom op het talenforum! Hier kun je met anderen praten over talen. En misschien... digitale bijles...? Luthien
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Apr 6, 2005 18:49:57 GMT 1
wel een goed idee voor mensen die het nodig hebben...
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Apr 6, 2005 18:55:31 GMT 1
Ja, het kan wel helpen
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Apr 6, 2005 19:00:11 GMT 1
zeker weten, maar als je begint, dan kun je het volgens mij beter onder school zeten
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Apr 6, 2005 19:08:42 GMT 1
Ja, das een lastige... want het valt wel onder vragen over een taal... Nouja ik zie wel, waarschijnlijk komt het er voorlopig niet eens!
|
|
|
Post by Century on Apr 6, 2005 20:35:33 GMT 1
vragen over het gerundium en gerundivum (ik heb nog steeds niet door wat nou het is en wat het verschil is maar dat zal wel aan mij liggen...)
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Apr 7, 2005 8:17:42 GMT 1
Misschien kunnen we daar beter een nieuw topic voor aanmaken (of het bij het Schooltalen-topic zetten) Of moet het bij school? Wat vind jij Sanne, o admin?
|
|
|
Post by Century on Apr 7, 2005 17:18:38 GMT 1
doe geen school topic, dan word het lijstje nog langer (en hoe overzichtelijker...(nouja langer om te kijken)) doe het bij schooltalen!
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Apr 7, 2005 19:08:16 GMT 1
doe geen school topic, dan word het lijstje nog langer (en hoe overzichtelijker...(nouja langer om te kijken)) doe het bij schooltalen! er is wel al een schooltopic, maar ik denk dat zolang het talen zijn het wel hier kan blijven
|
|
|
Post by galadriel on Feb 1, 2006 19:13:46 GMT 1
Ik heb op het moment engels bijles van een leraar die ik niet voor engels heb en ik moet zeggen dat het goed werkt, ik heb nu al 3 keer les gehad en ik vorder zeer goed (maar thuis heb ik natuurlijk meer tijd om het maken). Maar ik vroeg me af of er bij jullie op school ook van die initiatieven worden genomen door leraren. (de leraar in kwestie doet het gratis en in zijn vrije tijd) Weet je wat ik me trouwens nog afvroeg? Waar is latijn en grieks in vredesnaam goed voor, want volgens mij kan ik gewoon op elke opleiding wat ik wil naar binnen. (waarvoor ik de goede profielen voor heb dan)
|
|
|
Post by Century on Feb 1, 2006 19:33:56 GMT 1
nou als je latijn leraar wilt worden? en voor je algemeene taalgevoel en blah blah
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 3, 2006 16:30:33 GMT 1
en zo kan albert-kees er nog wel twintig verzinnen.....
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Feb 4, 2006 12:15:11 GMT 1
Nouja, ik heb geen bijles, moet eigenlijk naar NaSk, omdat ik dat metrieke gedoe niet snap, maar mijn vader heeft ook zoiets als Natuurkunde gestudeerd, en die wil het ook vast wel uitleggen (a) Goldberry
|
|
Arestide
kabouter
Mother of Destiny... Child of Revolution
|
Post by Arestide on Feb 7, 2006 18:16:06 GMT 1
nou als je latijn leraar wilt worden? en voor je algemeene taalgevoel en blah blah Ik ga Grieks en Latijn studeren volgend jaar !
|
|
|
Post by Century on Feb 7, 2006 21:32:25 GMT 1
dan kan je of later teksten vertalen of lerares worden *ging het vragen op de Studiebeurs (A)*
|
|