|
Post by Aredhel Merileth on May 28, 2005 17:46:20 GMT 1
Het is allemaal erg rustig in jullie dorpje, afgezien van het feit dat er schapen worden gedood door weerwolven. Gezien het feit dat alle schapen dood zijn, zijn jullie nu aan de beurt.
in deze ronde doen mee: Skitty Luthien Vogeltje Galadriel Misssmagic Lupa Moontje Eyecatcher
namen zijn geen reden om iemand aan te vallen!!!!!!!!
de rollen die ik gebruikt heb: weerwolf weerwolf weerwolf jager ziener heks ooggetuige cupido
cupido wie worden de geliefden? en van de nachtwezens wil ik voor woensdag 19.00 antwoord!!!!!!!
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on May 29, 2005 10:45:15 GMT 1
Bij Douma zei Skitty dat ze over een paar weken pas kon meedoen, na haar toetsen enz. Daar moeten we wel rekening mee houden. Rosie, weet jij of dat nog steeds zo is? Kun je anders aan haar vragen (als je haar weer bij Douma ziet) of ze kan komen? Hoe heet ons dorpje eigenlijk
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on May 29, 2005 18:31:13 GMT 1
eeehm, het is eigenlijk zo'n gehucht dat het geen naam heeft. owja, stemmen voor burgemeester gebeurt pas na de eerste nacht, en als je dood bent mag je de rollen van anderen weten, hoeft niet, maar dan kun je het nog een beetje volgen hoe het zit....
|
|
|
Post by Nimrodel on May 30, 2005 19:07:24 GMT 1
rusteloos'' zo kan ons dorpje toch heten??
|
|
|
Post by Century on May 30, 2005 19:44:11 GMT 1
*loopt rond in het dorpje nu nog zonder naam, gaat haar huisje binnen en valt op haar hemelbed in slaap*
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on May 31, 2005 7:07:28 GMT 1
als er voor de limiet geen bericht is van de weerwolven dan is het gewoon dag en mag er gelyncht worden!!!! zonder dat er iemand dood is.... twee keer niet stemmen betekent dat je dood bent....
|
|
|
Post by moontje on May 31, 2005 15:46:49 GMT 1
ok... en hoe weet ik nou wie ik ben... ja ben nog nooit op fora ( forums/fori/ forweetikveel) geweest...
Edit: nog iets.. kzal wel weer blind zijn en je hebt t me natuurlijk al honderd maal verteld.. maar waar staan de regels ook alweer...??
[glow=red,2,300]Ik heb even je tweede post bij je eerste gezet; liever niet dubbelposten. Je kunt iets nieuws toevoegen aan je post door op Modify te klikken - Lúthien[/glow]
|
|
|
Post by Century on May 31, 2005 16:14:09 GMT 1
klikt hier maar is op daar staat het duidelijk:P
|
|
|
Post by galadriel on May 31, 2005 16:26:36 GMT 1
Of hier nog een site waar vele nieuw rollen opstaan, maar waar alle rollen overzichtelijk onder elkaar staan:http://www.renor.nl.tt/weerwolven/index.php
|
|
|
Post by moontje on Jun 1, 2005 19:40:29 GMT 1
ok, er is dus een klein... probleempje geweest, hoe zit het nu met weerwolven... gaan we nog door? nieuwe ronde....
|
|
|
Post by galadriel on Jun 1, 2005 19:44:35 GMT 1
Lijkt mij wel, of ben ik niet op de hoogte van dat probleempje?
|
|
|
Post by Century on Jun 2, 2005 14:31:31 GMT 1
oow de rollen zijn op een of andere manier (er word gewenst dat deze niet vertelt word) te weten gekomen en Rosie zou ze herverdelen...
|
|
|
Post by galadriel on Jun 2, 2005 16:43:45 GMT 1
Aha, nou, ik heb nog niets gehoord dus ik denk dat ik mijn rol houd ofzo.
|
|
|
Post by skitty on Jun 2, 2005 18:19:18 GMT 1
Heey! Okee ben er lang niet geweest, maar ik moet nu wel eventjes omdat we gaan weerwolven. Ik heb het tot de 22ste érg druk met school, dus ik zal niet heel actief meedoen... tenzij jullie wachten tot ongeveer die week (iets eerder beginnen kan wel omdat ik dan herkanzingen heb) Waneer beginnen we weer, want deze is misgelopen....
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 2, 2005 19:55:34 GMT 1
ik moet de rollen nog herverdelen, maar ik heb t de afgelopen week zeer druk met school gehad, en zal dat de komende weken nog wel hebben... het kan dus nog heel lang duren voor we uiteindelijk met ww beginnen, t kan best zijn dat het na de vakantie wordt, want na de repweek zit ik in parijs, en een week later vertrekken we voor vier weken naar frankrijk en msschien wel spanje met onze camper.... zo dat was een lange post....;D
|
|