|
Post by Century on Sept 13, 2005 7:39:53 GMT 1
Als je een goede reden hebt...iedereen kan zeggen dat die niet dood wil..>_>
|
|
|
Post by Nimrodel on Sept 13, 2005 18:33:16 GMT 1
leuk hoor!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 13, 2005 19:39:00 GMT 1
misssmagic wordt verkozen tot leider van dit zooitje. Als Nimrodel uit de ruine komt lopen met allerlei martelwerktuigen uit de middeleeuwen (die inmiddels toch wel wat roestig zijn), waarmee de denkt jenneke te doden, kijkt ze raar op als iedereen ineens op haar af komt lopen. "Maar, maar........." stamelt ze..... het mag niet baten, ze wordt gedood met haar eigen gevonden martelwerktuigen........ Als ze echt dood is gebeurt er niets. Mensen, jullie hebben de ziener vermoord!
aragorn heeft niet gereageerd, bij de volgende keer niet stemmen gaat ook hij dood....
het is nu btw weer nacht......
|
|
|
Post by Century on Sept 14, 2005 17:32:29 GMT 1
erm....fout geprikt....volgende keer NIET prikken...iemand moet met een reden komen...xD *ow wacht...ik ben burgefluitster..*
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 19, 2005 12:34:00 GMT 1
Na een lange nacht staan jullie toch weer op. Als jullie gaan tellen voor het ontbijt blijkt iedereen er te zijn. De altijd oplettende Aragorn ziet dat Misssmagic nog snel wat groen schuim wegveegt van haar mondhoek. Ondanks het feit dat er niemand dood is, is de sfeer grimmig en besluiten jullie om toch iemand te lynchen........
limiet: vrijdag
|
|
|
Post by aragorn on Sept 19, 2005 16:45:48 GMT 1
*loopt naar misssmagic toe, en vraagt wat er is*
|
|
|
Post by Century on Sept 20, 2005 15:43:32 GMT 1
Aragorn .....t gaat goed...nog wel
|
|
|
Post by Jenneke on Sept 20, 2005 18:14:57 GMT 1
Aragorn Misssmagic....iets verkeerds gegeten?
|
|
|
Post by Century on Sept 21, 2005 13:37:22 GMT 1
Nou ik denk dat ik eerlijk gezegt niet zo fijn te eten was GELUKKIG
|
|
|
Post by galadriel on Sept 21, 2005 20:00:14 GMT 1
Hoezo oplettend? volgens mij was Aragorn net iets te laat weg bij Misssmagic en doet hij net alsof...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 23, 2005 16:39:49 GMT 1
Ik ga zaterdag op zn vroegst pas het resultaat van het lynchen neerzetten, en ik waarschuw Aragorn dat als hij nu weer niet stemt voor het lynchen, hij doodgaat.........
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 24, 2005 13:44:13 GMT 1
Nimrodels martelwerktuigen worden nog maar een keertje te voorschijn gehaald, en er wordt besloten om Aragorn een soort van te vierendelen...... Op het moment dat hij helemaal uit elkaar getrokken is, dwarrelen er allemaal witte veertjes naar beneden.... de cupido is gelyncht, en zou sowieso gestorven zijn, omdat hij niet heeft gestemd.....
dit betekent ook tevens dat de weerwolven gewonnen hebben, ze eten namelijk misssmagic of Lúthien op, die geliefden zijn, dus blijven alleen nog maar de weerwolven Galadriel en Jenneke over, waarvan een van de twee nog wordt doodgeschoten door jagertje misssmagic..... de laatste weerwolf heeft dus de overwinning behaald voor zijn soortgenoten...... in dit spel is er niemand geconverteerd tot weerwolf, het hele spel waren er dus maar twee weerwolven.....
|
|
|
Post by Century on Sept 24, 2005 14:03:25 GMT 1
Ik wist t wel....galadriel en jenneke...>> vooral door je laatste reactie galadriel...! maarja....hij ging toch al dood *sterft in de armen van haar geliefde xD*
|
|
|
Post by galadriel on Sept 25, 2005 20:50:34 GMT 1
Hoezo wist je het wel? Haha, gewonnen! Maaruh, we moeten toch wat meer spelers hebben. Bovendien heb ik een verzoek aan de spelleiders: maak mij niet steeds weerwolf!
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Sept 26, 2005 14:34:21 GMT 1
Hee, bij mij was het eerlijk getrokken! (maar verder niets zeggen want we zijn nog bezig :
|
|