Post by Aredhel Merileth on Aug 23, 2005 8:23:12 GMT 1
Jullie besluiten om een tijdje ergens te gaan kamperen met zn allen om elkaar beter te leren kennen en natuurlijk te gaan weerwolven. Iedereen neemt zn tentje mee, en als jullie ergens in the middle of nowhere een leuke kasteelruine hebben gevonden zetten jullie daar je tentje op. Op het moment dat jullie op zoek willen gaan naar een winkel om nog even wat lekkers te halen zien jullie dat jullie ingesloten zijn door de bomen, en geen idee hebben welke kant jullie op moeten........ op zich niet zo erg, want jullie hebben wel voldoende eten bij je, maar een zak chips en een fles cola zijn natuurlijk nooit weg. Ineens knettert er een bliksem, die midden in de ruine inslaat. In dat korte moment krijgen jullie allemaal een visioen, en voelt iedereen een kaartje in zijn zak. Vreemd genoeg gaat het verder niet onweren of regenen. Iedereen gaat zijn tentje opzetten, en als ze klaar zijn verstoppen ze snel het kaartje met hun rol. Die avond horen jullie wolvengehuil, maar de volgende ochtend is er niets gebeurd. Jullie gaan de hele dag gewoon jullie gang, en doen natuurlijk veel potjes weerwolven. 's Avonds maken jullie met zn allen een prutje klaar, en gaan daarna slapen, moe van alle spelletjes en dergelijke die jullie hebben gedaan.
De mensen die gezellig aan het kamperen zijn zijn:
Aragorn > gelyncht > cupido
mug > opgegeten >> ooggetuige
Nimrodel > gelyncht > ziener
Misssmagic >jager, geliefde
Lúthien > heks, geliefde
Galadriel > weerwolf met conversie
Jenneke > weerwolf
de rollen die ik gebruikt heb zijn als volgt:
cupido
weerwolf met conversie
weerwolf
ooggetuige
ziener
heks
jager
de nacht gaat in, en ik stel een limiet tot en met zondag, zodat we een beetje op kunnen starten. Maandag is de nacht weer afgelopen, of eerder, hangt er van af hoe snel de nachtwezens zijn.
De mensen die gezellig aan het kamperen zijn zijn:
Aragorn > gelyncht > cupido
mug > opgegeten >> ooggetuige
Nimrodel > gelyncht > ziener
Misssmagic >jager, geliefde
Lúthien > heks, geliefde
Galadriel > weerwolf met conversie
Jenneke > weerwolf
de rollen die ik gebruikt heb zijn als volgt:
cupido
weerwolf met conversie
weerwolf
ooggetuige
ziener
heks
jager
de nacht gaat in, en ik stel een limiet tot en met zondag, zodat we een beetje op kunnen starten. Maandag is de nacht weer afgelopen, of eerder, hangt er van af hoe snel de nachtwezens zijn.