|
Post by Nimrodel on May 29, 2005 9:21:29 GMT 1
mijn vriendin is wel aardig alleen.......................ze doet de laatste tijd best stom tegen me. nou ja,na mijn feestje begon het. in groep 4 heeft ze al een keer wat van me gestolen. ik heb het wel terug gekregen. maar mischien heeft ze nu 1 euro van me gejat. we weten het niet zeker.
wat moet ik nu doen. vriendin blijven of niet??
*rosie weet wie ik bedoel*
|
|
|
Post by galadriel on May 29, 2005 12:22:02 GMT 1
Ik zou wel even vriendin blijven, als jullie uit elkaar gaan en de reden is onterecht, blijf je je leven lang schuldig. Probeer eerst meer uit te vinden en er met haar over praten.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on May 29, 2005 18:53:55 GMT 1
ik zou nog wel vriendin blijven, alleen wel een beetje oppassen met wat je doet...
|
|
|
Post by Jenneke on May 31, 2005 16:26:31 GMT 1
Als je elkaar niet kan vertrouwen kun je ook geen vriendinnen blijven...Heb je t haar al gevraagd?
|
|
|
Post by Nimrodel on Jun 1, 2005 17:52:41 GMT 1
ik heb het haar nu al gevraagd, maar............................... we hebben nu ruzie. door haar!!!
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 2, 2005 20:12:55 GMT 1
hoe komt dat dan?
|
|
|
Post by Nimrodel on Jun 5, 2005 19:00:49 GMT 1
het begon zo: ik had met een groepje dat vooruit is 1 rekentoets gemaakt. de volgende ochtend mocht ik met dat groepje de laatst rekentoets van dit jaar doen. de ochtend daarna begon ze te zeuren dat ik echt niet beter ben dan zij is. ik heb toen gezegt dat ze moest ophouden. dat deed ze wel. op school had ik aan iemand anders verteld dat ze dat gezegt had. verder was er op school niets aan de hand. ik ga na school naar de b.s.o. we zouden samen gaan maar dat deed zij niet. op de b.s.o begon ze erover dat ik over haar geroddeld had.................................................... toen ben ik heel boos geworden want ze ging allemaal dingen vertellen die niet waar zijn over MIJ!! dit is niet het hele verhaal maar de rest ga ik niet uitleggen!!
|
|
|
Post by Nimrodel on Jun 14, 2005 6:04:08 GMT 1
het is nu weer goed tussen ons en donderdag komt ze logeren.............................................
|
|
|
Post by galadriel on Jun 14, 2005 15:23:18 GMT 1
Wat een raar stelletje zijn jullie dan...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 16, 2005 19:08:30 GMT 1
haha! weet je wat wij altijd zeggen/zeiden: ze kunnen niet met elkaar en ze kunnen niet zonder elkaar... ze zijn heel goede vriendinnen, maar op de een of andere manier maken ze heel veel ruzie, ze leggen t altijd weer bij.. want ze kunnen elkaar niet missen.
|
|
|
Post by galadriel on Jul 1, 2005 19:42:53 GMT 1
Nou, dat is bij ons wel anders he Rosie? Ik kan me niet herinneren dat wij ooit ruzie hebben gemaakt.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jul 2, 2005 16:02:41 GMT 1
niet dat ik weet nee.....
|
|
|
Post by Nimrodel on Aug 2, 2005 7:26:13 GMT 1
Als iemand steeds aan het opscheppen is merk je hoe dat is.!!!
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Aug 3, 2005 10:13:20 GMT 1
dat hebben wij eigenlijk niet...... he galadriel?
|
|
|
Post by Century on Aug 7, 2005 10:47:37 GMT 1
Ik had een keer op kamp echt ontzettende ruzie met mn beste vriendin *we spraken de hele dag niet meer met elkaar* en 's avonds kwamen we huilend weer bij elkaar en was alles weer goed XD
|
|