|
Post by Century on Apr 8, 2005 16:24:29 GMT 1
ik wil dus nt gaan doen maar zal daar bio bij doen of niet (dan doe ik ng nt), ik heb ze niet nodig voor iets ofzo dus dat is niet het probleem, het lijkt me wel leuk alleen dan heb ik weer zoveel lessen...en....HELP!
|
|
|
Post by galadriel on Apr 8, 2005 20:51:15 GMT 1
Kijk dat is nou echt een probleem waar je bij mij mee kunt aankloppen. Ik heb namelijk N&T en Biologie. Zoals ik uit jou post kan opmerken heb je het niet nodig, dus het belangrijkste voor jou is: is het leuk en ben je er goed in. Wat voor mij de reden was om bio erbij te kiezen was omdat ik nog niet wist wat ik precies later wil gaan doen en nu heb ik nog alle mogelijkheden. Nog een voordeel van bio erbij is, dat als N&T niet lukt dat je nog altijd kunt switchen naar N&G omdat je alle vakken toch al hebt gehad die je nodig hebt. Dus ik zou het zeker doen!
|
|
|
Post by Century on Apr 8, 2005 21:02:07 GMT 1
maar ik zou het niet hoeven te doen om te switchen want ik denk dat ik het wel aankan, het probleem is vooral dat ik dan denk weer het ONZETTEND druk te hebben (niet dat bio daar nu veel aan bijdraagt) en voor wat ik nu wil doen heb ik ook geen bio nodig, daarnaast heb ik dit jaar bio1 op me eindexamen staan, dus als ik echt bio12 nodig heb kan ik cursus doen (wat niet zo lang etc is) Ik denk dat ik het wel leuk vind, het is intressant en de lessen zijn enigsinds boeiend, alleen elke keer als ik een rep heb denk ik weer van ik wil het laten vallen (STEL IK HEB STRAKS EINDEXAMEN BIO...*schrikt*)
|
|
|
Post by galadriel on Apr 9, 2005 9:32:50 GMT 1
Ik kan N&T ook wel aan hoor, maar het is gewoon een extra zekerheid. Dat was trouwens ook niet mijn belangrijkste reden. Ik deed het gewoon om nog alle mogelijkheden open te houden. Maar in jouw geval is het dus gewoon zo: lijkt het je leuk, ben je er goed in? kiezen dan, anders niet.
|
|
|
Post by Century on Apr 9, 2005 16:51:21 GMT 1
voor zo ver sta ik perfect (8 ofzo) dus met het wel goed zijn lukt het denk ik wel, het leuk vinden miss ook wel (niet bij repetities anders vind ik het nog wel boeiend en nuttig etc) alleen dan denk ik weer dat ik het druk krijg *net als dit jaar* en daar had ik niet zon zin in...maar ik denk dat bio daar niet zoveel aan bijdraagt.
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Apr 9, 2005 17:42:30 GMT 1
Ga anders even met Sandra praten: ze is decaan én geeft bio, dus zij kan je goed helpen Al is het maar om de voors en tegens op een rijtje te zetten
|
|
|
Post by Century on Apr 10, 2005 7:50:46 GMT 1
ja is waar, waneer hebben jullie bio, dan kom ik daarna wel even ofzo:P
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Apr 10, 2005 11:50:21 GMT 1
maandag het 4e en woensdag het 5e en 6e uur
|
|
|
Post by Century on Apr 10, 2005 19:52:34 GMT 1
kom wel even na het vierde in de pauze ok?
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Apr 19, 2005 12:29:10 GMT 1
ik sluit dit topic, want hier wordt al te lang niet gereageerd...
|
|