|
Post by Century on Jun 5, 2005 10:58:48 GMT 1
als je wil zien wat ik de laatste tijd heb gemaakt kan je gewoon op me photobucket kijken (www.photobucket.nl) met de naam misssmagic en het wachtwoord lezen je mag commentaar hier geven
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 9, 2005 12:09:49 GMT 1
owkey, als ik meer tijd heb zal ik er eens gaan kijken
|
|
|
Post by Century on Jul 19, 2005 19:24:06 GMT 1
je kan ook op me deviantART kijken: misssmagic.deviantart.com *zonder www*
|
|
|
Post by galadriel on Jul 26, 2005 14:10:09 GMT 1
ik heb op die laatste gekeken maar ik snap helemaal niet wat ik moet doen.
|
|
|
Post by Century on Jul 27, 2005 10:20:29 GMT 1
eehm als het goed is heb je een lijst met "recent deviations" daar staan dan mijn laatste toegevoegde dingen je klikt op de naam en je kan em zien, dan kan je nog boven in de balk klikken op gallery *dan zie je ze zalk maar zeggen allemaal en dan een verkleint plaatje waar je op kan klikken om te vergroten* en op scraps *zijn zalk maar zeggen schetsen en "dingen die niet helemaal af zijn" een soort tweede gallery alleen dan voor dat soort dingen" helemaal rechts staan allemaal onzin dingen van andere mensen *voornamelijk mensen van gaia die me welkom heten en ik die ze bedank daar voor:P* dan onderaan links is een lijst van mensen die mij "watchen" oftewel als ik iets heb gemaakt krijgen zij een bericht *en ik ook bij hen de meeste keren omdat ik hen ook watch* eehm dan rechts boven is mijn profiel en helemaal boven aan is mijn naam balk en een paar statistieken van mijn deviantart dus: klik gewoon ergens op en dan kom je er vast wel:P
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Aug 22, 2005 13:31:49 GMT 1
SLOTJE!!!!!
|
|