|
Post by Jenneke on Oct 12, 2005 12:06:20 GMT 1
Owké er gaat dus (weer) een mail over het internet met dit verhaal: Film over Jezus. In America staat een film klaar om uitgebracht te worden, waarin Jezus en zijn discipelen worden neergezet als homoseksueel.
Dit stuk is al in theaters te zien als: 'Corpus Christi', dat is; 'Het lichaam van Christus'. Wij kunnen hier iets aan doen. Als jij hier ook tegen bent, wil je dan je naam onderaan de lijst zetten? Door deze e-mail in een nieuw bericht te plakken (cut and paste), je naam eronder te zetten en hem weer door te sturen naar al je vrienden, kunnen wij ervoor zorgen dat deze film niet wordt gedraaid. A.u.b. niet forwarden omdat het mailtje dan niet zo netjes meer blijft. Sommige regio's in Europa hebben al te kennen gegeven de film niet te zullen draaien. Alles wat we nodig hebben zijn een heleboel handtekeningen. Jezus heeft gezegd: ,,Als jij mij weigert aan te nemen op aarde, zal Ik je weigeren aan te nemen voor Mijn Vader.''
Als er 500 namen op de lijst staan, stuur deze dan naar homasg@softhome.net Als we samenwerken kan dit gaan lukken!!!
Dit is dus een broodje aap verhaal. Het gaat al vanaf 2000 rond op internet. Er is trouwens wél een boek dat dit onderwerp heeft en een toneelstuk, maar dat van die film is absoluut niet waar... Waarschijnlijk had iemand (of meerdere mensen, want het is in verscheidene talen verschenen) ze niet helemaal op een rijtje...
|
|