|
Post by Niilo on Sept 17, 2006 21:06:20 GMT 1
Ok, here goes on nothing. Gewoon willekeurige shizzle, omdat ik nu gewoon nog geen idee heb. Voel je niet aangevallen. Natsumeyashi Meiyo mag van mij wel de coolste danseres zijn. En ik denk dat Alcthondion wel eens een nepdansertje kan zijn. * doet de friggin' robot *
|
|
|
Post by Nimrodel on Sept 18, 2006 15:53:46 GMT 1
ik ga met je mee. Natsumeyashi Meiyo en Alcthondion. Sorry, maar ik weet het echt niet!! *begint te dansen*
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 18, 2006 16:28:07 GMT 1
pfff, ik weet niet of t zin heeft om mee te gaan met een prikstem, maar aangezien ik geen idee heb wie we er uit moeten gooien, stem ik toch maar mee op Alcthondion.
Als coole danser vertrouw ik Natsemeyashi Meiyo ook wel....
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Sept 18, 2006 17:16:51 GMT 1
We zijn allemaal weer net schaapjes... en ik schaap lekker mee, want ik heb geen idee *zingt*
Ik vind de moves van Natsumeyashi Meiyo ook wel cool. En misschien moeten we de zakken van Alcthondion maar eens controleren, ja. Sorry, ik hoop dat ik de volgende nacht met een iets beter onderbouwde stem kan komen.
|
|
|
Post by Natsumeyashi Meiyo on Sept 19, 2006 9:42:40 GMT 1
Wat? Century dood? nooes Aangezien ik vrij onbenullig ben, wordt dit een random pick: Lúthien[/i] danst erg cool en ik vind Alcthondion er best creepy uitzien, dude, random.
|
|
|
Post by galadriel on Sept 19, 2006 15:23:55 GMT 1
Haha, mag ik je even een tip geven? Je moet [/B] en gebruiken, maar dan in omgekeerde volgorde, nu wil je schuin en vet tegelijk drukken, maar daar heb je 2 codes voor nodig
|
|
|
Post by Century on Sept 20, 2006 13:56:52 GMT 1
Jullie staren allemaal naar de coele moves van Natsume-chan (xD) en geven haar glow-armbandjes om aan t geven dat zij echt wel de hipste is van allen Natsume-chan stap op alcthondion af en gooit em de club uit, jullie checken zijn zakken....maar jullie vinden geen drugs...
Tim heeft niet gestemt en zal de volgende keer niet stemmen sterven
|
|
|
Post by Natsumeyashi Meiyo on Sept 20, 2006 15:57:23 GMT 1
Haha, mag ik je even een tip geven? Je moet [/B] en gebruiken, maar dan in omgekeerde volgorde, nu wil je schuin en vet tegelijk drukken, maar daar heb je 2 codes voor nodig[/quote] I know Ik was wel scheef bezig XD
|
|
tim
dwerg
Mardak
FOR THE HORDE!!!
|
Post by tim on Sept 20, 2006 19:24:41 GMT 1
Ik dacht dat het de club uitgooien was, of sterf je bij het niet reageren aan een tekort van lichaamsbeweging?
In ieder geval, sorry, ik kom niet vaak op fora en zal wat beter op moeten letten.
edit: domme vraag verwijdert.
|
|
|
Post by Century on Sept 21, 2006 14:32:30 GMT 1
....ik vind de tweede wel leuker xD
|
|
|
Post by Century on Sept 24, 2006 12:33:27 GMT 1
dusss Nadat jullie weer verder hebben gedanst horen jullie allemaal geroep uit de richting van de meisjestoiletten, weer een slachtoffer? Snel rennen jullie erop af en zien aredhel nog net haar laatste adem uitblazen...
erm dus dag, stemmen vandaag doen we doodstemmen in t roood ((a) xD)
ps.voor de mensen die t nog niet doorhadden, status en deadline --> 1e post
|
|
|
Post by Niilo on Sept 24, 2006 12:38:40 GMT 1
Nooo... Niet Aredhel.
Well, ik heb nog steeds geen idee, maar wel een gevoel. * doet dapper en post als eerste z'n stem *
Ik ga voor Nimrodel.
|
|
|
Post by Natsumeyashi Meiyo on Sept 24, 2006 13:59:02 GMT 1
Ik voel me niet zo prettig in de buurt van Niilo ... sorry.
|
|
|
Post by Century on Sept 25, 2006 14:58:43 GMT 1
* doet dapper en post als eerste z'n stem * Heel goed *geeft schouderklopje* xD
|
|
|
Post by Nimrodel on Sept 25, 2006 15:39:41 GMT 1
waarom op mij??
|
|