|
Post by Niilo on Sept 25, 2006 17:23:55 GMT 1
Zoals ik zei; het is een gevoel. Ik heb dus geen bewijs o.i.d.
|
|
|
Post by Nimrodel on Sept 26, 2006 19:15:36 GMT 1
niilo
sorry, k zou het echt niet weten!!
(hoe doe je dat rode??)
edit Aredhel: k heb t rood voor je gemaakt, je moet rechts in het balkje bij colors kijken en dan red kiezen..... maar volgende keer moet je t zelf uitvinden trouwens...
|
|
|
Post by Century on Sept 27, 2006 13:38:27 GMT 1
*danst rond -in de hemel xD*deadline lieve schatten deadline... stemmen moeten nog : Lúthien en Tim (en de laatste wordt eruit gegooit als die niet stem -ninjaskills-)
|
|
|
Post by Niilo on Sept 27, 2006 17:31:12 GMT 1
*danst rond -in de hemel xD* En ik kom straks wel met je dansen...
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Sept 27, 2006 20:52:50 GMT 1
Tsja, sorry Niilo, een gevoel is voor mij een beetje weinig om ook op Nimrodel te stemmen. Maar om dan maar jou te lynchen omdat je steeds als eerste durft te stemmen, dat lijkt me ook niet de beste reden... Ik stem op Tim, omdat de weerwolven de eerste nacht niemand opgegeten hebben en hij in de eerste ronde niet stemde. (jaja ik heb een theorie! )
|
|
|
Post by Century on Sept 28, 2006 19:49:24 GMT 1
Feitelijk was je te laat ^ ....>.<
Maaar owkeey....
Eerst gooien jullie Tim de club uit die daarna langzaam in de goot zn laatste restje drugs opsnuift waarna hij neervalt op de weg en overreden wordt door een kerstcocacolavrachtwagen (dusss) Daarna gooien jullie een dodelijke coctail door niilo's bier (zalig xD), maar het blijkt dat hiermee nog steeds drugsdealers rondlopen (beide geen wolf)
hiermee hebben de drugsdealers gewonnen (rollen in eerste post) en zij werven de coelste danser bij hun clubje om zo nog minder op te vallen
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Sept 28, 2006 21:32:36 GMT 1
^ de deadline was woensdag, en er stond geen tijd bij, dus in principe was ik toch niet te laat? Nouja.
Muahaha! >)
|
|
|
Post by Nimrodel on Sept 29, 2006 15:47:30 GMT 1
yay. gaat er weer een nieuwe ronde starten??
|
|
tim
dwerg
Mardak
FOR THE HORDE!!!
|
Post by tim on Sept 29, 2006 15:59:06 GMT 1
Ik dacht dat ik dood zou gaan? wat een teleurstelling >.> Weerwolven is niets voor mij, ik hou het niet uit op fora ^^ Ik zie jullie misschien ooit nog, maar wss niet hier
|
|
|
Post by Natsumeyashi Meiyo on Sept 29, 2006 17:21:33 GMT 1
wojoo, it's over ... >.> dude
*rent gillend weg* AAAAH! IK WORDT VERMOORD DOOR WEERWOLVEN!
nieuwe ronde ik doe mee
|
|
|
Post by galadriel on Sept 29, 2006 17:45:35 GMT 1
tim: je bent ook dood. Mm, misschien moet ik toch maar weer meedoen met de volgende ronde, eigenlijk niet veel te doen als ik nu online kom en de laatste tijd is dat toch weer iets meer.
|
|
|
Post by Century on Sept 30, 2006 15:21:04 GMT 1
Ik dacht dat ik dood zou gaan? wat een teleurstelling >.> Weerwolven is niets voor mij, ik hou het niet uit op fora ^^ Ik zie jullie misschien ooit nog, maar wss niet hier erm..dat je t niet uithoudt is omdat je niet stemt....dus je hele eigen fout >.< En je was ook dood...je bent de club uitgegooit in de goot gekomen en overreden door een cocacolakerstvrachtwagen
|
|
|
Post by Natsumeyashi Meiyo on Sept 30, 2006 19:57:50 GMT 1
XD meligheid terplekke ...
net als het "hot topic", ne Astrid-chan?
|
|
|
Post by Century on Oct 1, 2006 14:24:07 GMT 1
XD meligheid terplekke ... net als het "hot topic", ne Astrid-chan? nooos...geen "hot topic" xD
|
|
|
Post by Alcthondion on Oct 1, 2006 15:14:40 GMT 1
Redelijk snel afgelopen hier. Beetje jammer dat meteen de ziener dood moest in de eerste lynch en dat ik even niet op de deadline heb gelet. Maar verder goed gespeeld
|
|