Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Sept 9, 2005 17:22:24 GMT 1
Wat is jullie kledingstijl dan? die van mij skate achtig...ben benieuwd:D
|
|
|
Post by Century on Sept 9, 2005 20:46:33 GMT 1
ik ben voornamelijk...erhm mij? XD
|
|
|
Post by galadriel on Sept 9, 2005 21:07:48 GMT 1
Haha, ik ging juist altijd tegen de mode in, ik vond het maar niets, tegenwoordig draag ik nog steeds gewoon wat ik fijn vind maar heb soms ook gewoon wat modedingetjes. Maar geef mij maar gewoon een spijkerbroekie.
|
|
|
Post by Jenneke on Sept 10, 2005 14:50:22 GMT 1
ik draag ehm...veel groen....ik heb ook een leuk winkeltje in het dorp ontdekt: 'De gouden draak' en daar vind ik nu veel leuke kleding van o.a. 'noa noa', 'humanoid' en pas nog een lang vest daar gekocht van 'turnover'...wel duur....Maar ik kom sowieso vaak duur uit, omdat ik nu vaak iets aparters zoek...ik houd namelijk niet zo van massa-geproduceerde kleding...sommige ontwerpers vind ik echt geweldig omdat ze van kleding echt kunst-achtige dingen kunnen maken...maar ja dat ligt weer niet binnen mijn budget... De definitie van mode is dus voor mij niet 'kleding-die-iedereen-draagt', maar juist mijn beeld van wat mij goed staat en waar ik me goed in voel.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Sept 10, 2005 17:29:07 GMT 1
Ja, dat heb ik ook, ik draag alles een beetje door elkaar. Hangt ook vanaf hoe ik me voel enzo...-x- Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 12, 2005 10:47:34 GMT 1
gwoon dingen die ik leuk vind, ik zie vaak ook leuke dingen op de markt ofzo.....
|
|
|
Post by Jenneke on Sept 15, 2005 18:23:30 GMT 1
Zit ik zo leuk op net-a-porter.com te kijken voor kleding...Zie ik prachtige jurken, accessoires enzo....wat denken jullie??...430,- euro voor een hele leuke top...en meer dan 4000 euro voor een jurk...WAAAAAH!!!...foute site....alleen om naar de plaatjes te kijken
|
|
|
Post by galadriel on Sept 15, 2005 18:24:36 GMT 1
wow, dat is wel erg duur. Ik zie ook vaak jurken die vrij duur zijn maar die komen dan niet over de 100 euro heen dan. Maar wel nog steeds te duur voor mijn budget.
|
|
|
Post by Jenneke on Sept 15, 2005 18:47:31 GMT 1
Ja...maar volgens mij is dit ook t duurste van t duurste...Zac Posen, Viktor&Rolf, Sass&Bide, Jimmy Choo, ChloƩ, Alexander McQueen, Miu miu, Marc Jacobs, teveel om op te noemen....Ik zie ook veel kleding die ik bijv. eens in The OC voorbij heb zien komen...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 23, 2005 16:46:44 GMT 1
ja, owkey, maar ik zoek gewoon dingen die ik leuk vind, het hoeft niet perse een merk te zijn..*..*....
|
|
|
Post by Jenneke on Oct 7, 2005 15:25:19 GMT 1
We moeten voor kunstbeschouwing van een shirt iets kunstachtigs maken en we gaan naar het centraal museum, waar een soort van tentoonstelling is van allerlei mode- en kunst-achtige kleding.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 9, 2005 11:05:09 GMT 1
Jee! Ik hou van 2e hands winkeltjes, ik heb bij zon winkeltje voor 2 euro een truitje gekocht, en ik krijg er allemaal complimentjes over....Daar ga ik vaker heen! Goldberry
|
|
|
Post by aragorn on Oct 9, 2005 19:23:34 GMT 1
Ik draag vaak mijn Ferrari Polo en mijn Schumi shirt, ik heb ook nog ergens een Willem II shirt, maar ik kijk niet eens voetbal. en verder draag ik wat ik fijn vind, vaak een shirt met een blouse erover.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 9, 2005 19:58:39 GMT 1
Ik draag meestal skate broeken met een simpel truitje erop...niet zoveel bijzonders ofzo... Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 10, 2005 12:33:39 GMT 1
meestal spijkerbroek met een leuk shirtje en een vest erover ofzo....
|
|