|
Post by Jenneke on Jun 16, 2005 14:44:24 GMT 1
Wat vinden jullie van de trends van zomer 2005? Hier zijn r een paar: - fladderrokjes - sleehak - boho chic - lange kettingen - cowboy booooooots ;D - bollywood schoentjes - kaftan - griekse stijl - open toe pumps - ballerina's - oma slippers ... ???weet niet wie dat heeft bedacht maar ze komen in de mode (niet echt mijn smaak maar ja) - flatjes - trenchcoats owké hier beginnen we mee ;D ;D owja Sanne (of iemand anders) hoe kun je hier afbeeldingen toevoegen dan kan ik t een beetje duidelijker maken Owja deze personen dragen echt geweldige kleding (vind ik dan he ) - Sienna Miller - Marykate en Ashley Olsen
|
|
|
Post by Century on Jun 16, 2005 15:01:41 GMT 1
fladderrokjes!! ;D, je kan op photobucket zetten of op www.imageshack.us (bladeren-->host it en dan de direct link code pakken er hier neer plakken)
|
|
|
Post by Jenneke on Jun 16, 2005 15:21:15 GMT 1
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 16, 2005 19:05:24 GMT 1
ik vind dat er wel leuke dingen bij zitten, niet egt iets wat ik zou dragen, maar wel mooi, maar niet allemaal hoorw....
|
|
|
Post by Jenneke on Jun 16, 2005 21:04:54 GMT 1
Nicky Hilton met een boho rok (links): Rachel Bilson (uit the OC) met een boho rok: Rachel Bilson met lange ketting, cowboyboots en brede riem: Lindsay Lohan met grote zonnebril en in boho stijl: Mischa Barton met sleehak:
|
|
|
Post by Jenneke on Jun 16, 2005 21:06:59 GMT 1
Oké nu ist (hoop ik) wel duidelijk wat ongeveer de trends zijn...wat vinden jullie ervan (en vertel meteen welke je wel en welke je niet leuk vind)
sorry voor dubbelpost... ;D
|
|
|
Post by galadriel on Jun 17, 2005 14:54:14 GMT 1
Het meeste vind ik gewoon niet mooi. Je ziet veel van die mensen die de trap niet eens kunnen oplopen omdat er niets om hun hak heenzit. Dat vind ik bijvoorbeeld niet mooi. Die lange kettingen hoeven ook niet zo van mij. Maar goed, ik ben ook niet zo'n modetype.
|
|
|
Post by Century on Jun 17, 2005 17:19:37 GMT 1
er zitten wel leuke dingen tussen maar ik hoeft het meeste zelf ECHT niet...ik doe gewoon wat ik leuk vind
|
|
|
Post by Jenneke on Jun 17, 2005 18:28:54 GMT 1
ja...dat is toch sowieso zo...? Ik bedoel gewoon welke trends je WEL en welke NIET leuk vind... Ik vind bijvoorbeeld lange kettingen wel leuk en omaslippers en bijv. Uggs absoluut niet!! Sorry, maar sinds kort is mode mijn hobby geworden... Zo bedoel ik t: Zet de trend erboven en eronder wat je dr van vind: - Omaslippers WAAAAAAAAAH verschrikkelijk, ik weet niet wie dit bedacht heeft... (zo bijvoorbeeld ) Dit vind ik echt grappig (had Emily ook een shirtje van): voor de mensen die het niet kunnen lezen: op de eerste staat 'Boys are stupid throw rocks at them' ;D op de tweede staat 'Boys are smelly'
|
|
|
Post by Century on Jun 17, 2005 22:51:23 GMT 1
ik had eerst een hele kalender gezien echt lache
|
|
|
Post by mug on Jul 6, 2005 11:26:02 GMT 1
het boeit me eigenlijk niet zo wat er in de mode is, maar ik vind cowboylaarzen en powerbands nou niet echt bepaald geslaagd
|
|
|
Post by Century on Jul 16, 2005 22:51:58 GMT 1
der zijn altijd wel debiele dingen in de mode.....
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Aug 19, 2005 11:11:45 GMT 1
je moet gewoon dragen wat je zelf leuk vind, niet alleen omdat t in de mode is....
|
|
|
Post by aragorn on Aug 24, 2005 22:08:44 GMT 1
Ben ik met je eens Rosie, het boeit me ook niks wat mensen van mijn Ferrarishirt vinden
|
|
|
Post by Jenneke on Aug 28, 2005 17:59:31 GMT 1
Daar ben ik t ook mee eens...maar goed ik houd gwoon kleding, dus vandaar dit topic.
|
|