|
Post by Jenneke on Sept 25, 2005 11:56:45 GMT 1
Is er iemand die van 7e dags-adventisten heeft gehoord? (Behalve Misssmagic, Rosie, LĂșthien ;D)
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Sept 25, 2005 19:54:36 GMT 1
Nee, geen flauw idee wie/wat het is...Vertel! -x- Goldberry
|
|
|
Post by aragorn on Oct 4, 2005 20:40:46 GMT 1
kom bert vertel vertel, desnoods leggen we geld bij (Bert Visscher)
|
|
|
Post by Jenneke on Oct 5, 2005 18:07:46 GMT 1
(Sorry voor de late reply...ik had t nogal druk ;D) Als eerst: we gaan niet op zondag, maar op zaterdag naar de kerk (maar we zijn niet joods) en dat is zeg maar onze 'rustdag', het begint vrijdagavond als de zon onder gaat en eindigt zaterdagavond bij zonsondergang weer. We gaan op zaterdag ook 'gewoon' naar de kerk tussen 10 en 12. In Nederland is deze geloofsgemeenschap niet zo groot, maar hij is wel over de hele wereld verspreid. In Duitsland zijn er bijv. veel meer mensen.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 5, 2005 20:19:05 GMT 1
aha, en dat is dus een soort geloof en dat noem je 7e dags adventisten? en die hebben ook eeen bijbel ofzoiets? Srry, ik ken het echt niet, dus vtel! Goldberry
|
|
|
Post by Jenneke on Oct 6, 2005 17:06:59 GMT 1
Ja hoor we hebben gewoon bijbel , maar ik denk dat we m wat anders interpreteren dan andere geloofsgemeenschappen. (Lees: heel anders ).
|
|
|
Post by Jenneke on Oct 7, 2005 20:14:35 GMT 1
Maar met dit topic wilde ik eigenlijk ook een beetje peilen of er nog andere mensen zijn die naar de kerk gaan. Ik neem tegenwoordig namelijk niet alles zomaar aan. Dus ook niet de schepping of de correctheid van onze interpretatie van de bijbel...ben een beetje research aan t doen...ik probeer alles een beetje objectief te benaderen. Daarom ben ik met m'n ANW-leraar een soort van gesprek aangegaan over een aantal dingen die me dwarszaten en helaas kon hij me geen bevredigend antwoord geven...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 10, 2005 10:45:21 GMT 1
ow, vandaar dat je altijd met dingen van de kerk naar duitsland gaaty....
|
|