|
Post by Nimrodel on May 18, 2006 14:59:34 GMT 1
iedereen weet hoe het over je bovenposter gaat en ook hoe het over je benedeposter gaat. dus dacht ik, we kunnen dat ook mixen! weer eens iets nieuws
|
|
|
Post by galadriel on May 19, 2006 22:01:21 GMT 1
Hoe was je dat van plan dan?
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on May 20, 2006 17:19:25 GMT 1
aaah, dat heeft ze niet gezegd, maar ze heeft t mij thuis wel uitgelegd, dus dan start ik er maar mee, en dan is t wel duidelijk denk ik..... ^houdt van knuffelen (gezien dr bijnaam ) d.o.m heeft het nu heel druk.
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Jun 25, 2006 17:21:50 GMT 1
Ja! Hoewel de repweek voorbij is >_< ^ gaat waarschijnlijnk niet over =( d.o.m. komt hier gemiddeld vaker dan eens per maand (ik ben benieuwd )
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 27, 2006 10:23:37 GMT 1
jup, nog ongeveer eens per week..... ^gaat over een week een lotr-marathon houden met dominique en mij d.o.m. wil heel graag kaartjes winnen voor de voorvertoning in nederland van dead man's chest (oftewel: pirates 2 voor de niet ingewijde mensen)
|
|
|
Post by Niilo on Jul 4, 2006 20:34:09 GMT 1
Haha, dat zou echt geweldig zijn. Graag! ^_^
^ is een tovenares
De persoon onder mij gaat deze vakantie minstens drie weken werken.
|
|
|
Post by galadriel on Jul 5, 2006 12:22:03 GMT 1
Wel 4 zelfs ^heb ik voor het laatst gezien op de meet in Utrecht en heeft nog steeds een sikje (als hij hem niet ondertussen weer heeft weggehaald ) degene onder mij gaat pas laat op vakantie
|
|
|
Post by Century on Jul 6, 2006 18:35:18 GMT 1
En dan reken ik lowlands als vakantie ja (een van de laatste weken van de vakantie...ena laatste geloof ik ^ Heeft vast een mooi rapport DPOM: Heeft nog een nieuwe agenda nodig
|
|
|
Post by Niilo on Jul 6, 2006 20:59:13 GMT 1
That would be me. ^_^
^ gaat volgende week vrijdag ook naar PotC II!
De persoon onder mij wil dat het een stuk kouder/minder benauwd wordt.
|
|