|
Post by Aredhel Merileth on Feb 4, 2006 18:54:26 GMT 1
owkey, een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ieder van jullie afzonderlijk heeft in de krant het bericht gelezen dat een selecte groep van tien mensen een nacht in het plaatselijke museum mag doorbrengen in bijzijn van de mummies. Jullie besluiten je op te geven, en worden gekozen uit de gigantische berg aanmeldingen. Op het moment dat jullie in de zaal jullie luchtbedjes aan het opblazen zijn, knalt de deur dicht, en wat jullie ook proberen, jullie krijgen hem niet meer open. Jullie zitten opgesloten bij de mummies! Een stem klinkt plots, en zegt dat er een aantal weerwolven aanwezig zijn in jullie gezelschap, en dat jullie er pas uitgelaten worden als óf de weerwolven de rest gedood hebben óf zij uitgeroeid zijn. Dan krijgen jullie allemaal een visioen van jullie rol. Angstig gaan jullie slapen, en hopen dat jullie de morgen nog halen.
De mensen die meedoen: Renor Galadriel Century Pluto Datcho Tim Mir Arestide Goldberry Eomer neemt de rol van spoowkiej over, ik vroeg hem specifiek om voor vandaag te reageren, wat hij niet gedaan heeft.....
de rollen die we erin gestopt hebben zijn: ziener heks cupido jager ooggetuige weerwolf conversie weerwolf beul dief 3 burger
dief, welke rol kies je? cupido, op wie schiet je je pijlen af? limiet voor deze twee: woensdag 8 februari (voor alle duidelijkheid) stuur ff een pm naar mij.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Feb 5, 2006 13:05:33 GMT 1
*kruipt bang in een hoekje, trekt dekentje over haar heen en gaat met angstige voorgevoelens slapen* Goldberry
|
|
|
Post by galadriel on Feb 5, 2006 20:25:15 GMT 1
Getver, ik wil niet tussen de mummies (wel een leuk thema, goed voor de spanning!) Woei, wat een lekker ouderwets dorpje!
|
|
|
Post by Niilo on Feb 5, 2006 23:26:59 GMT 1
Meep!
* Duikt snel z'n slaapzak in en gaat slapen *
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 8, 2006 16:48:32 GMT 1
owkey, ik heb bericht gehad van de dief en de cupido, de geliefden zijn gekoppeld, nu is het de beurt aan de nachtwezens!
limiet: vrijdag 0.00 's nachts, ergens zaterdag verwerk ik alles!
|
|
tim
dwerg
Mardak
FOR THE HORDE!!!
|
Post by tim on Feb 12, 2006 17:05:49 GMT 1
*shrugs* mummies zijn niet lief
|
|
|
Post by galadriel on Feb 12, 2006 19:57:01 GMT 1
Is de deadline nu niet al voorbij, of bedoel je volgende week vrijdag?
|
|
tim
dwerg
Mardak
FOR THE HORDE!!!
|
Post by tim on Feb 13, 2006 11:24:21 GMT 1
Misschien zijn de weerwolven ook bang voor de mummies en vergeten ze een doelwit te kiezen...?
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 13, 2006 13:16:42 GMT 1
's Ochtends worden jullie allemaal wakker..... Allemaal? nee, Eomer de cupido ligt helemaal verscheurd door de wolven in zijn slaapzak, hij had zich in een hoekje tussen wat mummies verstopt, maar het mocht niet baten, de wolven vonden hem alsnog...... Bang besluiten jullie om een leider te kiezen, en uiten jullie de verdachtmakingen.... burgemeester schuin, lynchen dikgedrukt
limiet: donderdag, vrijdag reageren is te laat, en wordt niet meer meegerekend...
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Feb 13, 2006 17:16:26 GMT 1
Beste people, ik ben de ooggetuige en heb Renor gezien. Hij is dus weerwolf en mensen laat je niet van de wijs brengen. Ik weet het echt heel heel zeker dat ie weerwolf is. Als ie geen weerwolf is, dan lynch je mij de volgende dag (want dan heb ik het echt verdiend )
|
|
|
Post by galadriel on Feb 13, 2006 18:52:17 GMT 1
hmm, da's een goeie. Mijn ervaring leert mij dat juist weerwolven snel met dit bericht komen om geloofwaardig over te komen.(het is mij ook eens overkomen toen ik weerwolf was en toen inderdaad ook Renor beschuldigt heb, die toen ook gelyncht is, weliswaar was ik inderdaad daarna de klos, maar er was toch een onschuldige dood) Ik twijfel dus nog. Ik wil meer overtuiging horen en zeker ook van Renor om zich te verdedigen tegen deze heftige aanklacht.
|
|
|
Post by Niilo on Feb 13, 2006 21:32:56 GMT 1
Mensen. Ik heb vannacht gezien hoe mir een einde maakte aan het leven van Eomer. Zoiets gruwelijks heb ik nog nooit meegemaakt, en mir heeft mij toch gezien. Ik kon mij op tijd verstoppen voordat hij ook een einde aan mijn leven zou maken. En nu... Nu schijn ik opeens de Weerwolf te zijn.
Nah-ah, not again. Mijn stem gaat naar mir, de Weerwolf. De beul mag van mij ook mij vermoorden om te bewijzen dat ik de echte Ooggetuige ben; ik offer mijn leven desnoods op om deze Wolf te vermoorden. Maar... Het liefste zie ik natuurlijk dat de beul mir vermoord, zodat ik kan blijven leven.
|
|
|
Post by Century on Feb 13, 2006 22:28:29 GMT 1
Waarom zag ik dit al aankomen ....>.>
|
|
|
Post by Datcho on Feb 13, 2006 22:58:03 GMT 1
Als ik beide verhaaltjes zo lees, denk ik meteen, hm, Renor liegt. Maar ik ken geen van beide for one bit, en tis misschien wel gewoon de schrijfstijl, goed, morgen zelfde tijd stem ik denk ik, op Renor, tenzij je me kan ompraten.
succes....
|
|
tim
dwerg
Mardak
FOR THE HORDE!!!
|
Post by tim on Feb 14, 2006 8:19:44 GMT 1
Zozo renor, je wordt beschuldigt door een ooggetuige en komt gelijk met de counter-beschuldiging. Misschien niet zo heel slim. Ik heb zo mijn redenen om met mir mee te gaan in het vooroordeel dat jij weerwolf bent. Daarbij stem ik dus op: Renor
|
|