|
Post by Niilo on Feb 14, 2006 10:01:38 GMT 1
* Shrugs * Wij hebben beide gezegd wat er gezegd kan worden. En zo te zien gaan de mensen alweer een foute keus maken. Hopelijk heeft Galadriel wel geleerd van de vorige keer. ^_~
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Feb 14, 2006 15:02:09 GMT 1
Aangezien mir volgens mij het direct bij het rechte eind had, kies ik Mir als burgemeester, en zeg ik dat we Renor meteen moeten opsluiten in eeen sacrofaag!
|
|
|
Post by galadriel on Feb 14, 2006 17:12:37 GMT 1
Hmm, ik heb juist de neiging om Renor te geloven, juist omdat ik geleerd heb van de vorige keer . Bovendien vind ik hem op het moment veel geloofwaardiger overkomen. Ik vind het argument van de beul veel beter dan: lynch mij volgende dag dan maar, want er is dan wel een onschuldige dood. Met de beul kunnen we dan tenminste de fout herstellen en alsnog een weerwolf doden. Ik stem dus op Mir
|
|
|
Post by Century on Feb 14, 2006 17:21:24 GMT 1
Ik moord niet mir, ik moord Goldberry! *SANNE OPLETTEN!*
Ik stem op renor Pluto voor burg
|
|
|
Post by Niilo on Feb 14, 2006 17:42:41 GMT 1
Dank jullie wel, Galadriel & Century. ^_^
|
|
Arestide
kabouter
Mother of Destiny... Child of Revolution
|
Post by Arestide on Feb 14, 2006 18:16:20 GMT 1
Ik denk ook dat Renor gelijk heeft... Mir is de boosdoener!
|
|
tim
dwerg
Mardak
FOR THE HORDE!!!
|
Post by tim on Feb 14, 2006 19:50:22 GMT 1
Allen die op dit moment Mir beschuldigen, hebben het bij het foute eind. Heb je meer nodig dan een ooggetuige EN een ziener (Ja, jullie hebben blijkbaar niet genoeg aan alleen de ooggetuige, dus maak ik mijn krachten ook bekend) om te geloven dat Renor een weerwolf is?!
Galadriel, in dit soort situaties kan je niet vertrouwen op "vorige keer", wat als het dit keer wel zo is?
Ik steun ook mir in de strijd tegen de harige boosdoeners en vind dus ook dat Mir burgermeester moet worden.
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Feb 14, 2006 21:35:37 GMT 1
Hmm, ik heb juist de neiging om Renor te geloven, juist omdat ik geleerd heb van de vorige keer . Bovendien vind ik hem op het moment veel geloofwaardiger overkomen. Ik vind het argument van de beul veel beter dan: lynch mij volgende dag dan maar, want er is dan wel een onschuldige dood. Met de beul kunnen we dan tenminste de fout herstellen en alsnog een weerwolf doden. Ik stem dus op MirMaar dan heeft deze weerwolf dus wel nog twee extra slachtoffers gemaakt, mir en degene die de volgende nacht gaat sterven, en ik verzeker je, als jullie mir laten vallen, dan zullen er nog veel onnodige slachtoffers vallen, meer dan jullie nu denken. Komt terug op jullie beslissing en lynch meteen een weerwolf, Renor! Daarnaast zegt ook mir dat je hem mag vermoorden als je dan geen weerwolf vermoord!
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Feb 14, 2006 21:35:55 GMT 1
Galadriel en century jullie maken een fout. Waarom zegt renor dat je hem mag neer beulen. Hij heeft tog nix te verliezen. Hij zal tog doodgaan. Echt geloof mij.
@ Galadriel Je weet het ik ben goed, in het misleiden van mensen, maar dit keer misleid ik niemand. En ik kan het als volgt zeggen, je kan liever op renor stemmen dan op mij, dat zou jou ook minder verdacht maken.
|
|
|
Post by Datcho on Feb 14, 2006 22:48:18 GMT 1
Tjonge, wordt wel lastig zo, mijn stem beslist hier zo'n beetje, dus het moet goed.
Ik stem wat betreft voor de lynch voor Renor -- omgekeerde logica, Tim en Pluto leggen het er heel dik op, geen 'weerwolven helpen elkaar' gedrag meer, ze zouden er achter elkaar aan gaan als ze ongelijk hadden.
Century trouwens voor burgemeester.
- - - Let us hope and pray - - -
|
|
|
Post by galadriel on Feb 15, 2006 9:50:32 GMT 1
Ja hoor dat was te verwachten dank je wel, maar goed, dan weet ik ook meteen dat ik fout zat.
En ik leer dus niet van andere situaties, maar die kan je wel gebruiken, tip van mij dus: houd je kop erbij! Het heeft dus helaas ook geen zin om mijn stem te veranderen, want ga toch dood.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Feb 15, 2006 16:35:07 GMT 1
Mir [l]Century[/l] Goldberry
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Feb 15, 2006 17:28:58 GMT 1
[quote Ja hoor dat was te verwachten dank je wel, maar goed, dan weet ik ook meteen dat ik fout zat.
En ik leer dus niet van andere situaties, maar die kan je wel gebruiken, tip van mij dus: houd je kop erbij! Het heeft dus helaas ook geen zin om mijn stem te veranderen, want ga toch dood. [/quote]
Het heeft wel zin om van stem te veranderen...je zou de burgers nog kunnen helpen...
|
|
|
Post by Niilo on Feb 15, 2006 18:05:17 GMT 1
Eehmm... Hoe vaak mag de beul van slachtoffer veranderen? :x
Van Mir naar Galadriel naar Goldberry.
|
|
tim
dwerg
Mardak
FOR THE HORDE!!!
|
Post by tim on Feb 15, 2006 18:36:45 GMT 1
Hmm, nu vraag ik me af wie, na de volgende nacht, dood zal gaan. ik of mir?
|
|