|
Post by y3ll0w on Feb 13, 2006 13:40:27 GMT 1
Whahoei! Ik ben half gedwongen door sanne om mij hier aan te melden... erm... de belangrijke feiten: Name: Michiel Nickname: Altavo Nerron, ook wel y3ll0w Age: 18 Bijzonderheden: Self-proclaimed Master of Oddity, oftewel ik ben vreemd... Noem mijzelf ook weleens een giraffe... Nou ja, vraag maar als je meer wil weten...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 13, 2006 13:42:12 GMT 1
oooooooooooow!!!!! jij gaat echt zoveel vragen moeten beantwoorden!!!!!! anyway, suilad en mae govannen!
|
|
|
Post by galadriel on Feb 13, 2006 18:49:38 GMT 1
Welkom! En zoals Sanne al zegt: hier komen je vragen! -Waar woon je? -In welk leerjaar zit je? (ik geloof dat je al op het christelijk gymnasium zit, dus dat hoef ik niet te vragen ) -Wat is er zo bijzonder aan bananen? -Waarom heb je Gollem als avatar? Galadriel
|
|
|
Post by Century on Feb 13, 2006 22:31:53 GMT 1
MUWHAHAH wie vraag kan krijgen xD
Hoe heet je teddybeer? Nickname: (en dan vooral waarom?) Geboortedatum: Lengte: Kleur ogen: Schoenmaat: School/werk: Hobby's: Als je vla eet dan liever met een grote of met een kleine lepel? favo spel? Wat is/was het leukste op school? Favo boek? Uit welke kleur beker drink je het liefst? Wat ligt er op je bureau? Laats gelezen boek? Laats gekeken film? Wat echt niet mag missen in jou leven nu is? Wat is het meest opmerkzame/bijzondere aan jou?
|
|
|
Post by y3ll0w on Feb 14, 2006 0:16:09 GMT 1
@galadriel: - Utrecht, om precies te zijn Overvecht - 6 - niets, dit was een signature voor een contest, thema 'geel' - tijdelijk, heeft sanne gedaan, tot ik even zelf een nieuwe heb gemaakt... @century: - heb geen teddybeer, sorry... - Nick: 1) Altavo Nerron - Altavo is de elvenvertaling van Michiel, Nerron heb ik erbij bedacht. 2) y3ll0w (kort voor y3ll0w.subm4r1n3) - afgeleid van het Beatles-liedje. - Geboortedatum: 26-10-'87 - Lengte: ongeveer 1m95, kan er iets onder of boven zitten. - Kleur ogen: bruin - Schoenmaat: 44, nogal klein voor mijn lengte - School: Chr. Gym, 6e... - Hobby's: veel... met name photoshop en tv... >.> - Vla: kleine lepel, dan lijkt het meer - Favo spel: erm... pc-spel toch Neverwinter Nights... - Leukste op school: tussenuren - Boek: erm... ik denk momenteel Wolfskin - Beker: maakt niet uit, we hebben hier voornamelijk blauwe... - Bureau: een hoop rotzooi... - Laatst gelezen: erm... uitgelezen... Dr Jekyll & Mr. Hyde in het nls... - Laatst gekeken: erm... wat was het ook alweer... >.> - Niet missen mag: erm... heb in principe alles, hoewel een vriendin wel fijn zou zijn >.> - Opmerkzaam: als ik het zelf moet zeggen, mijn lengte en vreemdheid.. maar goed...
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Feb 14, 2006 22:24:11 GMT 1
hey Mich, welkom!
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Feb 18, 2006 16:43:59 GMT 1
Wahah, ik dacht dat je Yello was (a). Welkom! Enne, weerwolf je wel eens? Ook in de irc? En vind je omnia leuk? Hoeveel stopcontacten heb je, en hoeveel gebruik je er? En welke kleur sokken heb je aan? *ja, ik weet het, halve lijstje van Skwuig en Millers Hollow * Blessed be, Goldberry
|
|
|
Post by y3ll0w on Feb 19, 2006 14:17:23 GMT 1
even zien... weerwolven: soms... heel soms eigenlijk... irc: nee... Omnia: best leuk, niet geheel mijn smaak, luister meer metal stopcontacten: *telt* tv, dvd, pc, monitor, monitor, radio, boxen, lamp, lamp... erm... gebruik er 9 dus, en denk dat er op mijn kamer incl. verlengsnoeren etc wel tegen de 15 zijn... sokken: momenteel lichtbruin, mijn zwarte waren op ((alle 20 of meer paar... ongelooflijk... )) altavo
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Feb 21, 2006 14:50:37 GMT 1
Hé, hij vindt vragen leuk! Nog eentje dan, Als de wereld de andere kant op zou draaien, zou er dan ook wat veranderen? Goldberry
|
|
|
Post by y3ll0w on Feb 21, 2006 19:04:47 GMT 1
Hmm, goeie vraag... ik denk dat het best enigszins betheoretiseerbaar is dat de tijd dan omdraait, maar het kan ook zijn dat het geen moer uitmaakt... ((hmmm vaag antwoord ))
|
|
|
Post by Century on Feb 22, 2006 0:33:20 GMT 1
Was er niet iets met magnetische velden of iets (oke laat maar het is te laat ik ben te moe)
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 22, 2006 14:25:25 GMT 1
geen idee, maar t idee van altavo klinkt wel grappig eigenlijk
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Mar 13, 2006 18:08:21 GMT 1
Ehm ja, ik ben ontzettend laat, weet ik, maar ik ben dan ook terug van weggeweest ^_^ Dus welkom!
|
|