|
Post by galadriel on May 11, 2006 13:24:24 GMT 1
Ik ben vrij regelmatig online en ik kijk dan ook altijd op dit forum, maar ik vind eigenlijk dat het hier nogal dood is. Dat bevordert de sfeer eigenlijk niet moet ik zeggen. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat de rest hiervan vind.
|
|
|
Post by Niilo on May 11, 2006 15:03:28 GMT 1
Het is inderdaad behoorlijk doods.
|
|
|
Post by Century on May 11, 2006 20:52:45 GMT 1
....ik kan of tegendraads gaan doen en zeggen dat t helemaal niet dood is... maar de waarheid is anders...xD
|
|
|
Post by aragorn on May 11, 2006 21:39:03 GMT 1
Ja, het is hier redelijk dood ja. Ik dacht ik kom eens terug na een redelijk lange tijd en het is hier gewoon redelijk levenloos
|
|
|
Post by galadriel on May 11, 2006 21:44:56 GMT 1
Tijd dus om er wat aan te doen. Ik denk dat dit een soort noodoproep is voor Aredhel?
|
|
|
Post by Century on May 12, 2006 13:13:55 GMT 1
Wat zou aredhel hieraan kunnen doen dan?
|
|
|
Post by galadriel on May 14, 2006 16:26:13 GMT 1
Nou, wij hebben op ons forum ook een soort actie opgezet om het wat levendiger te krijgen. En zoals het er nu uitziet werkt dat aardig.
|
|
|
Post by Nimrodel on May 17, 2006 16:02:53 GMT 1
wat voor actie dan?!?
|
|
|
Post by galadriel on May 17, 2006 18:51:02 GMT 1
Gewoon. Nieuwe topics aanmaken, niet alles dichtgooien wat maar tegen je regels is. Ik merk dat ik blij ben dat we dat op ons forum niet hebben gedaan. Juist ook in die topics wordt nu veel gepost. Gewoon meer mensen aansporen. Maar ik heb het idee dat het feit dat Aredhel (bijna) nooit online is ook meewerkt. Ik heb trouwens ook gezien dat Aredhel al online is geweest sinds ik dit topic heb opgestart maar nog helemaal niet in dit topic gereageerd? Ik snap er niks van, maar ik zeg wel: als dit forum niet opbloeit heb ik geen zin hier elke keer dat ik online ben te komen kijken en ga ik het forum verlaten.
|
|
|
Post by Nimrodel on May 18, 2006 14:51:57 GMT 1
ze heeft het op dit moment erg moeilijk en kan dus niet vaak op de computer!
|
|
|
Post by galadriel on May 26, 2006 13:21:36 GMT 1
Op het moment van typen is het 5 dagen geleden dat er uberhaupt iemand heeft gepost. Ik denk er sterk over om van dit forum weg te gaan. Ik kijk het nog even aan maar anders ben ik weg.
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Jun 8, 2006 17:50:11 GMT 1
Well than; een beter forum begint bij jezelf ;D
|
|
|
Post by galadriel on Jun 8, 2006 21:50:16 GMT 1
Heeft alleen niet zoveel zin als er niemand is die reageert.
|
|
|
Post by Century on Jun 10, 2006 17:08:54 GMT 1
ja idd en als er niemand reageert/komt kom ik er ook steeds minder....D:
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Jun 18, 2006 21:44:13 GMT 1
Klopt. Ik kom ook nauwelijks meer omdat het nogal leeg is. We kunnen in de eerste plaats meer mensen uitnodigen. Maar dan moet er wel iets te doen zijn, want als ze alleen uitgestorven topics aantreffen blijven ze ook niet lang. Verder is het forum vrij groot, met veel deelonderwerpen waar gewoon niet meer zoveel over te vertellen lijkt te vallen. In Sprookjes is bijvoorbeeld al erg lang niets meer gepost. En inderdaad, in de eerste plaats moet Aredhel maar zeggen wat ze hier van vindt, lijkt me. Als het zo doorgaat en zij zelf ook weinig langskomt kunnen we misschien maar beter stoppen. Er zijn gelukkig nog andere fora waarop we elkaar kunnen spreken
|
|