|
Post by Aredhel Merileth on Jun 23, 2006 13:32:08 GMT 1
owkey, als mensen dan zeggen welke boards onnodig zijn volgens hun, en welke best samengenomen kunnen worden, dan kan ik er ook wat meer mee.
En galadriel: volgens jou lieten jullie meer toe op het andere forum. Als dit gewerkt heeft, en je vindt dat ik er wat aan moet doen dat het hier zo dood is, waarom haal je dan een topic dat ik geopend heb weg, terwijl er voor de mods 1 duidelijke regel is: geen berichten van andere mods of topics verwijderen zonder overleg met mij.
|
|
|
Post by galadriel on Jun 29, 2006 15:47:25 GMT 1
Sorry? Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik sluit hier helemaal niks omdat ik daar bij het meeste de macht zowieso niet voor hebt, maar juist omdat het stil is heeft dat niet veel zin. Dat heb ik op ons forum ook niet gedaan toen het zo rustig was. Dus ik heb geen idee waar dit nou weer vandaan komt.
Vertel dan maar eens wat ik gesloten zou hebben, want misschien is dat al weer zo lang geleden dat ik het me niet kan herinneren. Ik kan me namelijk ook niet goed meer herinneren wat de laatste keer was dat ik op dit forum ben gekomen.
Trouwens ik heb helemaal niet gezegd dat we meer toelieten, alleen maar dat we de topics langer open lieten! (en dat was in de trand van: normaal sluiten we topics na 3 maanden, maar nu was die periode langer)
Edit: ik heb het even nagekeken: ik heb in 1 topic gepost wat al dicht was, namelijk in de mededelingen, maar ik heb helemaal niks gesloten, dat dacht ik al, maar heb dus even nagekeken. Ik snap echt niet hoe je daar nu weer bij komt en ik vind het niet leuk dat je dat op zo'n manier naar mij toeschuift, terwijl ik toch degene ben die wil dat het hier wat levendiger wordt.
|
|
|
Post by Niilo on Jul 4, 2006 20:32:01 GMT 1
Het helpt in ieder geval wel als je onderlinge verschillen tussen Mods en Admins niet openbaar bespreekt.
|
|
|
Post by galadriel on Jul 5, 2006 12:18:57 GMT 1
Klopt, ik wist dan ook helemaal niet dat er verschillen waren, dat is het gekke juist. Sorry inderdaad voor de rest van het forum, dat het op deze manier gebeurd. Misschien beter om mezelf terug te trekken als mod-zijnde?
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jul 8, 2006 19:56:54 GMT 1
hoeft niet hoorw! sorry, maar eens in de zoveel tijd check ik de veiligheidsdingen, en volgens dat zou jij een topic verwijderd hebben, en er was een topic over de klassieke reis weg, vandaar.... maar sorry dat t zo ging....
|
|
|
Post by Niilo on Jul 28, 2006 14:27:47 GMT 1
Zal ik anders een opzetje maken qua subfora, of vind je het niet meer de moeite waard Sanne?
|
|