|
Post by Jenneke on May 19, 2005 18:18:20 GMT 1
Owke omdat het in een ander topic is voorgesteld: hier een topic voor al je favoriete sprookjes.. mmm mijn favoriete sprookje is... *denkt heel hard na* .....*pakt grote sprookjesboek*....HANS EN GRIETJE!...mmm nee toch niet...ff verder kijken *kijkt verder*....ja de kleine zeemeermin...ik houd jullie op de hoogte van mogelijke veranderingen in deze mening ;D
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on May 23, 2005 14:47:02 GMT 1
*kijkt je heel streng aan* Disney-versie of echte??
(dus met zoete afloop, of verandert ze in zeeschuim?)
|
|
|
Post by Jenneke on May 24, 2005 16:16:36 GMT 1
*kijkt onschuldig terug* de echte..anders is t geen echt sprookje meer mja..tis waar dat sprookjes normaal goed aflopen (..en ze leefden nog lang en gelukkig) daarom is dit zo'n goede uitzondering!
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on May 29, 2005 10:55:11 GMT 1
goedzo
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on May 29, 2005 19:08:14 GMT 1
ik vind ezelsvel leuk.. en ga me niet vragen hoe die gaat, want dat ga ik niet vertellen, duurt te lang...
|
|
|
Post by Jenneke on Jun 18, 2005 18:51:34 GMT 1
Waar ken je dat sprookje van (staat niet in mijn grote rode sprookjesboek )
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jun 24, 2005 14:01:14 GMT 1
ik ken m van een ander sprookjes-boek, staat ook een verhaal over feeen in......en een heel leuke versie van doornroosje nadat ze met de prins trouwt.....
|
|
|
Post by mug on Jun 29, 2005 14:27:51 GMT 1
mijn favoriete sprookje is die met die zwanen, maar ik heb geen idee meer hoe die heet, volgens mij wilde zwanen?? het gaat in ieder geval over die prinses die truien moet maken van brandnetels terwijl ze niks mag zeggen omdat haar broers in zwanen zijn veranderd en ze ze alleen zo terug kan veranderen.
|
|