|
Post by Eomer on Jan 30, 2006 21:27:12 GMT 1
Hoi, een nieuwe ervaring voor mij. Een NEDERLANDS forum Ik ben beniewd wat hier allemaal gebeurt
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jan 30, 2006 21:29:52 GMT 1
nou, kijk rond zou ik zeggen owja, suilad en mae govannen!
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Jan 30, 2006 22:40:33 GMT 1
hey, tu bist JJ? *checkt* jup volgens mij wel, welkom ;D
|
|
|
Post by Century on Jan 30, 2006 22:57:42 GMT 1
Ik heb zon idee dat ik weet wie je bent....*ninja* Welkom (haha nederlands forum...xD)
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jan 31, 2006 8:22:08 GMT 1
als je denkt aan onze vaste hanggroep in de dinsdag-tussenuren, dan heb je t goed....
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Jan 31, 2006 15:22:57 GMT 1
Oew, ik dacht de Eomer van de Realm? Mja, Welkom, en post ze! Blessed be, Goldberry
|
|
|
Post by galadriel on Jan 31, 2006 17:35:40 GMT 1
Oew, ik dacht de Eomer van de Realm? Mja, Welkom, en post ze! Blessed be, Goldberry Dat dacht ik ook eigenlijk. Nu heb ik er dus nog een probleem bij: houdt de Goldberry's en de Eomers uit elkaar, hellup! Maar zo makkelijk ga je er niet vanaf komen, je post in het voorsteltopic, maar omdat ik niet bij jullie op school zit ken ik je totaal niet, dus mag je je voor de anderen even voorstellen.(dus je naam vertellen en wat over jezelf vertellen, dat hebben de anderen ook gemoeten) en als het niet genoeg is dan kunnen we nog wat vraagjes stellen ;D *gnagna, ik heb er nu al zin in* Maar goed, ook welkom van mij natuurlijk! Mar govannenren le (blij je te ontmoeten), Menai telvaa (tot later)
|
|
|
Post by Eomer on Feb 1, 2006 13:48:12 GMT 1
Ok, ik stel me wel even wat uitgebreider voor: Naam: Jelle Jan Bankert School/klas: CGU, 6C (NT&G) Hobby's: computeren, vooral photoshop en de computer 'ontdekken' (ook gamen) Doet al zijn exo's, pw en andere onzin met: Michiel (Altavo/Y3llow) Current homepage: www.filtergfx.comvoor de rest: kom maar op met die vragen
|
|
|
Post by Century on Feb 1, 2006 14:20:02 GMT 1
muwhahaha nu vraaag je er om....en dan zul je ze krijgen *kopieert vragen lijstje*
Hoe heet je teddybeer? Naam: Nickname: (en dan vooral waarom?) Geboortedatum: Lengte: Kleur ogen: Schoenmaat: School/werk: Hobby's: Als je vla eet dan liever met een grote of met een kleine lepel? favo spel? Wat is/was het leukste op school? Favo boek? Uit welke kleur beker drink je het liefst? Wat ligt er op je bureau? Laats gelezen boek? Laats gekeken film? Wat echt niet mag missen in jou leven nu is? Wat is het meest opmerkzame/bijzondere aan jou?
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Feb 1, 2006 16:56:03 GMT 1
Speel je de rpg weerwolven van wakkerdam? Zoja, in de irc chat? *knuf* Goldberry
|
|
|
Post by galadriel on Feb 1, 2006 19:10:24 GMT 1
Je bedoelt dat je N&T hebt en N&G? Heb ik ook! En je bent een jaar ouder dan de meesten van ons, dus je bent al druk bezig met examens? Waarom zit jij (nog) niet op de Realm? (is een lotrforum voor de informatie) Ben je van plan om naar meetings te komen?
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 3, 2006 16:17:50 GMT 1
we dwingen m gewoon om naar de meetings te komen!!!! niks van plan.......
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Feb 4, 2006 12:12:48 GMT 1
Nee, en we dwingen hem dan gelijk ook even om op de Realm te komen (foto posten*evil laugh*) deze vragen te beantwoorden, en om zich daar voor te stellen Goldberry
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Feb 12, 2006 14:25:38 GMT 1
Beetje laat Wat leuk dat je hier ook bent. Welkom
|
|