Post by perchbackpotime on Feb 24, 2022 12:13:43 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tricky Doors ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tricky Doors IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsade tokens hacka ▞▞▞
▞▞▞ Tricky Doors 2022 version ▞▞▞
Underbart spel.
Innan jag skriver en recension måste jag veta varför jag inte kan logga in så att jag kan använda flera enheter?
Inte så illa
Intressant och utmanande. Älskar det!
Bra spel, bra pussel
Inte mycket hacka om det inte spelar. Och.....det kommer inte ens att ladda.
Vilket spel.Jag älskar det.hårt men så mycket roligt.behöver mer den här typen av spel.
Så bra spel! Släpp fler nivåer!
Enligt namnet väldigt knepigt
Jag har väntat i över 3 månader på att kapitel 9 ska komma på redan
I det första avsnittet har jag fastnat för det låter mig inte klicka på den blå vätskan för att göra bläcket. Jag spelar på Android. Samsung Galaxy S10.
Älskar spelet, men det tar för lång tid för nya nivåer.
Jag har precis börjat spela den och jag älskar den än så länge. Grafiken är fantastisk, det finns tider då det är lite utmanande. Det enda jag skulle säga till utvecklarna av detta spel är att jag tycker att det borde finnas fler tips för spelare.Men bortsett från det är det bra, fortsätt med det goda arbetet killar xxx
Riktigt bra spel, dock tyst hårt och det låter mig inte titta på fler videor för att få hjälp.
Berättar inte för dig hur du ska spela eller vad du ska göra, och sedan fortsätter tipsen att framhäva en sak om och om igen och slösa mynt...
Det är roligt men till skillnad från andra spel vid en viss tidpunkt kan du inte se fler annonser för att fortsätta spela och de tvingar dig att köpa något om du vill fortsätta
Bra spel! Vissa av pusslen är verkligen utmanande (tittar på dig, 8 damer) MEN det är inte omöjligt och annonserna är valfria. Fantastisk upplevelse både grafiskt och genom spel. Kan inte vänta på mer!
Utmärkt grafik och får dig att tänka. Bra spel att bli rapad i.
Vaaaa för svårt. Reppusslet på nivå två var anledningen till den dåliga recensionen. Jag gillar en trevlig hjärnskakning, men inte tillräckligt för att behöva köpa lösningar.
Goooooood
det är häpnadsväckande, för det kommer på allvar att förvirra dig. fick efter en lång tid ett bästa pusselspel. gillade det verkligen.
Ospelbar
Detta är löjligt. Spelet startar och du placeras automatiskt i ett rum utan beskrivning eller instruktioner, det känns faktiskt som om du hamnat i ett oavvery *friendly* personat spel. Värre sak någonsin! Inget sunt förnuft i detta. Jag knackade på ALLT i rummet, det finns INGET kvar att knacka på, men jag är fortfarande här, utan "okej, nu när du har samlat allt, låt...etc" INGENTING!!! Kasta bort det här spelet. Tillverkarna tänkte inte på thrir kunder, bara deras plånböcker!
Jag gillar pusslen och att man kan använda mynt för tips. Jag tyckte att ett par av pusslen var svåra.
Fantastisk grafik och väl genomtänkta pussel...4/5 *när du använder alla stjärnor (behövs för tips)- det är att titta på annonser eller betala <nackdelen. På EO avsnitt 2, kanske som de flesta andra kommer det att tilldelas stjärnor för nivåavvery *friendly* person ... ...
Jag har spelat så många av den här typen av spel, men det här är riktigt svårt! Närbildsfönstren stängs inte när du väl har samlat ihop allt, det finns massor av ledtrådar för rödströmming och de insamlade föremålen ger inte så mycket aning i sin beskrivning vad de kan användas till. Jag tycker att det är ganska frustrerande, men på ett bra sätt! Jag skulle ge en stjärna till, men det finns inga annonser tillgängliga för att få gratisstjärnor för att du tvingas köpa fler.
Mycket utmanande och roligt!
Riktigt roligt escape room-spel. Pusslen är ganska roliga! Spelade igenom alla nivåer och gillade dem alla.
Det här spelet är fantastiskt, det här är det första spelet jag har spelat på länge som du verkligen kan njuta av, inga irriterande annonser, inga popup-köp, du kan verkligen komma in i spelet, pusslen är roliga och knepiga, absolut älskade den!
Stack እንቅስቃሴ ያለባቸው bpbh
Ledtrådar är lite svåra att hitta
Mycket genomtänkt, utmanande pussel som är vettiga. Grafiken och ljudet är okej, men spelet är på topp, rekommenderas starkt.
Mycket bra spel. Ska betala utropspriset så fort jag får betalt. Utmärkta pussel
Bra spel
bara gjort två nivåer hittills, det är kul jag önskar bara att tipssystemet var bättre/billigare och att några av minnispelen hade bättre instruktioner
Roligt spel, men vissa pussel är så svåra att du känner dig tvungen att köpa överhoppningsalternativet
FiveBN är kungarna av mobila pusseläventyrsspel, och det här är lika bra som deras övriga. Fantastisk grafik och pussel. Jag har spelat alla deras serier och kommer omedelbart att spela alla nya de släpper. Bra spel.
Som alla Five BN-spel är detta spel exceptionellt. Älskar det interaktiva utrymningsrummet och pusselspelet. Mycket mer än ett spel med dolda föremål. Tack för att du skapar pusselmästerverk ❤
Jag väntar på den nya nivån (cirkus) när kommer den?
Verkar kul men sjukt svårt! Tipsen är väldigt vaga och det ger dig bara 2 mynt när du tittar på en annons. Jag skulle behöva titta på 8 annonser bara för att hoppa över ett minispel!
Fantastiskt spel i alla aspekter ännu, tågkapitlet är så nedslående, korta, enkla ... kapitel innan var mycket mer utmanande, men spelet i allmänhet är ändå suveränt, tack för det.
Några av pusslen var lite utmanande, men inte jättesvåra. Tror jag löste en eller två utan ledtrådar! Trevlig. Väntar på nya nivåer!
Gillade inte den här