|
Post by Jenneke on Sept 6, 2005 13:39:44 GMT 1
Ik weet niet of jullie deze dagboekenserie kennen: 'Bekentenissen van Georgia Nicolson'. Ik vind ze in ieder geval heel erg grappig! Het gaat over een tienermeisje die alle bekende (en onbekende) problemen heeft van het puber-zijn. Er zijn (tot nu toe) 5 delen in deze serie: -Tijger, tanga's en tongzoenen -Kiwi's, kanjers en giga-onderbroeken -Neefjes, nymfo's en noenga-noenga's -Dansen in je niksie -Scooters, sukkels en seksgoden
Hier is een stukje uit 'Neefjes, nymfo's en noenga-noenga's': maandag, 9.35 uur 'Smal...eh...mevrouw Simpson zei dat ik mijn excuses moest aanbieden.' 'Ja, nou, dat mag ook wel.' Wat was hij toch VRESELIJK irritant. En een tikje stinkie-stankie als je benedenwinds stond. Ik zei: 'Mooi. Tot ziens dan maar.' Hij zei: 'Wacht eens even, je hebt nog geen sorry gezegd.' 'Wel waar. Ik zei net dat ik mijn excuses kwam aanbieden.' 'Ja, maar je deed het niet.' Ik zei geduldig: 'Waarom ben ik anders hier? Ben ik soms een luchtspiegeling?' 'Nee, je bent geen luchtspiegeling. Je bent een ergelijk rotkind.' 'Dank u.'
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 12, 2005 10:44:38 GMT 1
hahaha, die is leuk!
|
|
|
Post by Jenneke on Sept 14, 2005 8:54:49 GMT 1
Ja! Moeten jullie echt lezen! Als jullie nog tijd hebben dan...
|
|
|
Post by Century on Sept 14, 2005 11:58:04 GMT 1
IK lees ze in het engels, van em aangeraden/gekregen/leent
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 19, 2005 12:37:39 GMT 1
IK lees hp 6 in t engels.....
|
|