|
Post by Niilo on Jul 4, 2006 20:35:58 GMT 1
Een topicje over de nieuwe PotC film!
Dus... Ik denk dat iedereen er wel naartoe gaat. Ik ga hopelijk volgende week Vrijdag. ^_^
Maar wat verwachten jullie ervan?
Ik denk zelf dat 't meer meevaren op het succes van het eerste deel is, maar ik hoop graag dat ik 't verkeerd heb. Lijkt me wel een leuke film.
|
|
|
Post by galadriel on Jul 5, 2006 12:23:57 GMT 1
Tja, die wil ik uiteraard zien. Ik denk echter dat deze film minder is dan deel 1. Alleen al het idee dat Jack Sparrow op Elisabeth Swann verliefd zou zijn kan ik gewoon niet geloven. Maar goed, laat ik eerst maar eens de film gaan bekijken voordat ik conclusies trek.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jul 8, 2006 19:58:50 GMT 1
ik heb de trailer op inet gezien, en ik zit dat ik m iig voordat ik op vakantie ga wil zien (wordt dus ook donderdag/vrijdag)
|
|
|
PotC II
Jul 28, 2006 14:34:50 GMT 1
Post by Niilo on Jul 28, 2006 14:34:50 GMT 1
Ik was wel een beetje teleurgesteld, maar aan de andere kant was het wel weer leuk. Er zaten teveel grapjes in, grapjes die misschien beter door iemand anders gemaakt hadden kunnen worden. Ik heb me eerlijk gezegd wel een beetje zitten ergeren aan het script; dat kon veel beter. Ze moeten eens oprotten met die Will Turner en Jack Sparrow meer op de voorgrond zetten. Oh... en van plaats wisselen zodat ik achter een lang persoon kom te zitten is ook niet echt praktisch. Maar goed, heb het wel goed kunnen zien. ~ ~ ~ Wel blijven zitten tot na de aftiteling he! Extra stukje! (Hoewel ze in Kampen niks lieten zien, volgens m'n zusje)
|
|
|
PotC II
Aug 13, 2006 19:05:52 GMT 1
Post by Aredhel Merileth on Aug 13, 2006 19:05:52 GMT 1
ik vond m opzich wel leuk, alleen t einde, net voor de aftiteling vond ik echt bagger!!!
en omdat iedereen inmiddels echt wel de kans heeft gekregen om m te zien is t geen spoiler meer, dus: waarom komt Barbossa ineens terug!!! ik dacht dat hij dood was!!!
sorry, maar dat moest er ff uit, maar nou ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe ze dat in deel 3 hebben uitgewerkt..... moet helaas nog een jaartje wachten
|
|