|
Post by galadriel on Jan 9, 2006 18:39:28 GMT 1
Heeft er al iemand enig idee wanneer Casanova uitkomt? Ik heb namelijk ontzettend zin om die te gaan kijken. Ik weet namelijk dat de hoofdrolspeler een ontzettend goede acteur is en ontzettend cute! En de stukjes die ik al heb gezien zijn al ontzettend gaaf! Bijvoorbeeld: Hoofdrolspeler met aan een riem een biggetje:"Can I come in?" Vrouw op wie hij valt: "The pig can't come in but the animal can." Echt goeie humor is dat. ;D
Maargoed: ervaringen en/of nieuws over de film?
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Jan 11, 2006 0:15:24 GMT 1
Nee, alleen dat het mij ook best leuk lijkt om erheen te gaan. De trailer zag er wel grappig uit, met veel dingen uit Venetie (die ik herken, dat is leuk ^^) En met veel jurken, dat is altijd goed ^______^
|
|
|
Post by galadriel on Jan 11, 2006 19:43:29 GMT 1
Jaa, de hoepeljurken! Als je zo'n film ziet wou je dat het weer die tijd was.
|
|
|
Post by Jenneke on Jan 12, 2006 8:27:09 GMT 1
De film is vanaf 19 januari in de bioscoop. Heath Ledger speelt Casanova (hij speelt ook in 'A knight's tale', ik weet niet of jullie die kennen..), maar die is idd wel leuk ja .
|
|
|
Post by galadriel on Jan 12, 2006 12:28:59 GMT 1
Ja, ik ken a knight's tale, heb ik pas geleden gezien en hij was onlangs ook op tv. Hij speelt trouwens ook in Ten thing I hate about you en daarin was hij ook super. Maar hem bedoelde ik inderdaad!
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Jan 13, 2006 13:57:37 GMT 1
a knight's tale, die heb ik nu 2 keer voor de helft gezien. En ja, dezelfde helft "-_- Maar het is een leuke film, alleen haalde ik de prins van Engeland en die evil gast door elkaar.. Goldberry
|
|
|
Post by Century on Jan 13, 2006 21:10:38 GMT 1
ZO schattug(A)
|
|
|
Post by galadriel on Jan 16, 2006 19:58:54 GMT 1
Overigens heb ik het reclamespotje nog een keer gezien en ik weet dus nu wat de echt zin is: The pig can't come in but the animal is welcome! Over A knight's tale: het begin is heel vaag, ik had totaal niet door dat die dooie hun meester was. (maar komt misschien ook omdat ik zonder ondertiteling heb gekeken) Trouwens dat meisje op wie hij valt is echt niet de mooiste die er rondloopt daar! Volgens mij valt hij gewoon op macht ofzo.
|
|
|
Post by Century on Jan 16, 2006 21:32:58 GMT 1
Ik heb em een aantal keren gezien met kerst ofzo
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jan 30, 2006 21:55:10 GMT 1
ik vind die zin idd geweldig galadriel!!!!
|
|
|
Post by Jenneke on Jan 31, 2006 18:03:35 GMT 1
Ik weet niet de hele zin, maar het is ongeveer zo (einde is anders): 'The pig can't come in, but the animal we'll take.' Ik heb de film nu gezien en hij is idd grappig, maar niet POTC soort grappig (die vind ik toch iets leuker). Het einde is een beetje te cliché, omdat alles zeg maar op z'n pootjes terecht komt en iedereen wordt gelukkig en heeft een geliefde.
|
|
|
Post by galadriel on Jan 31, 2006 20:03:42 GMT 1
Hmm, hij is niet altijd hetzelfde merkte ik inderdaad op, ik weet namelijk zeker dat ik ook een keer heb gehoord dat the animal welcome was. Ik denk dat ik helaas moet wachten tot hij op video uitkomt, volgens mij heb ik geen medestaanders die mee willen en geen tijd.
|
|
|
Post by galadriel on Feb 21, 2006 14:12:26 GMT 1
Woei, ik ben vandaag eindelijk naar Casanova geweest! Ik vond hem echt superleuk! Het verhaal liep iets anders dan verwacht, maar het is echt zo grappig met al die verschillende identiteiten. Mochten jullie wat meer details willen weten moet je het zeggen. Jenneke: ik heb heel goed opgelet bij het stukje en het is: 'The pig can't come in, but the animal will do'.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 22, 2006 14:28:04 GMT 1
blijft leuk, die zin.....
|
|