|
Dagboek
Jun 30, 2005 14:35:51 GMT 1
Post by Jenneke on Jun 30, 2005 14:35:51 GMT 1
Hier krijg je de kans om je dag (in t kort) op te schrijven...
|
|
|
Post by Century on Jul 1, 2005 15:35:08 GMT 1
hey wel leuk idee
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jul 2, 2005 16:23:27 GMT 1
eehm.... paardgereden.... camper opgehaald met mn ouders.... gegeten...... niks gedaan...... op de computer msnen met mensen van forum...... en dat is t tot nu toe.....
|
|
|
Post by Century on Jul 2, 2005 18:20:00 GMT 1
getekent, in gekleurt *ik vind em mooi geworden*, gemsnt opgruimt, ruzie gevoerd met me moeder:P, eehm verder niks eigenlijk
|
|
|
Post by mug on Jul 6, 2005 11:28:31 GMT 1
ik heb nog niet de hele dag gehad, maar het was tot nu toe best wel raar. Ik werd om half 10 wakker gemaakt ( veeeeeeeeeeeeel te vroeg dus ) , krijg ik zo te horen:'schiet op je moet binnen een half uur bij de tandarts zijn' -.-' gelukkig was alles goed met mijn geliefde tanden , de voorspelling van de rest van de dag: computer, schoolboeken bestellen, rondhangen, me vervelen, tekenen, lezen, eten en weer veel te laat gaan slapen
|
|
|
Dagboek
Jul 13, 2005 20:43:20 GMT 1
Post by aragorn on Jul 13, 2005 20:43:20 GMT 1
Ik werd vandaag pas om half elf wakker (normaal is uitslapen voor mij half 9), vervolgens ben ik een beetje GTA vice city en San Andreas zitten spelen (4 a 5 uur) toen ging ik werken en ik had de leiding zo'n beetje over de kassagroep en nu zit ik voor mijn computer naar de achterlijke muziek van Weird Al Yankovic te luisteren (livin' la vida Yoda)
|
|
|
Dagboek
Jul 16, 2005 10:37:17 GMT 1
Post by Jenneke on Jul 16, 2005 10:37:17 GMT 1
;DOwke mijn afgelopen twee weken in een notendop: Ben twee weken met Dominique in Julianadorp (ligt dichtbij Den Helder dus in het topje van Noord-Holland) wezen bollen pellen en bloemen koppen! Moesten 's ochtends om 6 uur opstaan!!! (dus praat bitte niet over vroeg opstaan om half tien ) In het begin dachten we zo van...WAAR ZIJN WE AAN BEGONNEN!? Maar nu hebben we zoiets van WE WILLEN TERUG!! Uitleg? Nou, in het begin moesten we dus om 6 uur opstaan wat we totaal niet meer gewend waren en dan moest je ook nog van 7 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds werken.... De eerste dag begonnen we met bollen pellen (dan zit je dus aan zo'n lopende band en komen er allemaal bollen voorbij waar je het vuil tussenuit moet halen en stengels, vuil, etc. af moet halen) en je kon elkaar bijna niet verstaan boven het geluid van de machines (er stond ook muziek aan maar die kon je dus ook niet horen...) en ik zat naast een donkere jongen (indisch uiterlijk) die eerst zei dat ie veertig was (geloofde ik niet hoor) en toen dat ie 19 was (geloofde ik ook niet helemaal maar ja..). Ik zat dus de hele dag naast m (met om half tien tot tien een pauze, 12 tot 1 een pauze en van half vier tot vier een pauze, dus in totaal werkte je per dag 9 uur) en aan het eind van de dag kreeg ie rare praatjes, hij zei dat ie wel op een date met me wilde en dat ie t wel met zn vriendin uit wilde maken en hij had t ook vaak over loverboys enzo. Nou ja ik vertrouwde m dus niet helemaal. De tweede dag moesten we bloemen koppen..dan sta je in zo'n heel groot veld met oneindige bedden en dan moet je de bloem van de stengel af halen en in het pad waar je loopt gooien...eerst hadden we nog geen begeleiding en een paar meisjes maakten daar gebruik van en gingen gewoon roken en niets doen terwijl wij onze ruggen kapot werkten (we stonden de hele tijd voorover gebogen). Je snapt dat we die mensen niet erg aardig vonden... 's Middags werden we naar een nieuw veld gebracht waarvan we het einde niet konden zien! Hier stonden ook veel meer lelies (ja die moesten we koppen..de tulpen waren al gedaan...en Dominique wil nu geen lelies meer in haar bruidsboeket als ze ooit trouwt ;D..) en we hadden iemand die erbij stond te controleren of je je werk wel goed deed..hij was 23, een domme boer, had twee oorbellen (daar zijn trouwens heel veel jongens met oorbellen of diamantjes in hun oren ....David Beckham wannabe's dus... ;D) en schreeuwde alleen maar af en toe: 'doorwerken', 'met twee handen werken', 'geen theekransje houden', 'hou je bek bijdehandje', 'niet met je voeten in het bed staan', 'niet de koppen in het bed gooien', en hij trok twee meiden steeds voor door ze pauze te geven om te roken (hij rookte dan zelf ook)...we begonnen hem dus ook te haten....Hij heette eigenlijk Martijn maar we doopten hem al snel om tot 'Zijne Hersenloosheid' en we hebben heel veel op hem gescholden (niet in z'n gezicht hoor, want dan kon je vertrekken..) hij was een sadist, een slavendrijver, tsja we konden eigenlijk niet een erg genoeg scheldwoord voor m vinden... Het was ook nog eens slecht weer en een keer had ik mn regenpak niet bij me en toen begon t juist keihard te regenen dus ik moest helemaal doorweekt doorwerken...We troostten onszelf met de gedachte dat we nu wisten wat écht hard werken was en dat een volgend baantje alleen maar beter kon zijn...Toen 'Zijne Hersenloosheid' een keer een goed humeur had (hij had net twee jongens teruggestuurd naar de boerderij omdat één jongen met één voet in het bed had gestaan...) vroeg hij aan één van de jongens of hij nog een 'neukertje' had (blijkbaar was dat een synoniem voor 'vriendin) en of ze goed in 'paal klimmen' was (nou ja...dat kun je zelf wel verzinnen)... We dachten echt van..WAT VOOR DOMME BOEREN LEVEN HIER?! Na deze eerste 'geweldige' week hadden we eindelijk weekend! We waren nog mee uitgevraagd naar de 'Vijferhut' , een discotheek in J'dorp (ja zo noemde één jongen Julianadorp, dus toen begon ik m J'dorper te noemen ;D)..door Chris, de Indische jongen. We vertrouwden het niet dus gingen we maar niet mee. Zaterdag gingen we naar de kermis waar we wel lol hadden met een enorme suikerspin die heel erg lekte (mn kleding en mn hand zaten helemaal onder ;D).. Zondag gingen we naar t strand... We hadden maandag helemaal geen zin om te gaan werken, maar ja..we moesten wel.. Gelukkig hoefden we dit keer alleen 's ochtends op het land te werken en konden we de rest van de middag in de schuur werken (wat de hemel leek in vergelijking met het bloemen koppen)...We raakten aan de praat met de andere mensen die aan de band zaten (dit keer zaten we in het midden waar meer mensen zaten) en zodoende leerden we best veel mensen kennen... De volgende dag beloofde ik een jongen dat we naar zijn sport (capoeira, een braziliaanse vechtsport, die meer op dansen lijkt) kwamen kijken. We hebben dus ook nog wat gedaan aan onze algemene ontwikkeling ;D... De rest van de week mochten we aan de lopende band werken en we hebben het eigenlijk best wel gezellig gehad...(we zijn ook nog een keer uitgevraagd ) Aan het eind van de week kenden we meer dan 30 nieuwe namen ofsoow ... D'r zijn nog heel veel dingen gebeurd (d'r is ook nog een grap met me uitgehaald), maar dan wordt dit wel een heel lang verhaal (is t al maar ja ) en mn broertje wil ook nog ff op de computer...Dus dat vertel ik nog wel een keertje.. Woei wat een verhaal!!
|
|
|
Dagboek
Jul 16, 2005 10:55:22 GMT 1
Post by Jenneke on Jul 16, 2005 10:55:22 GMT 1
Owja, (dit schiet me nog ff te binnen..dr is zoveel gebeurd!) Chris (de indische jongen) was de ene dag een marokaan, de andere een turk, weer een andere keer een surinamer, dan weer een filippijn, en dan was ie weer bijna 20 dan weer 15 en dan weer 16...kweet nog steeds niet wat nou waar is...:$...ik sprak hem steeds weer anders aan, de ene keer reageerde hij weer turk dan weer op rode pet (hij had altijd een rode pet op) en ook op andere dingen...Uiteindelijk noemde ik m maar gewoon alochtoon..dat was sowieso waar ...Owja z'n vakantiebestemming veranderde ook steeds..de ene keer ging hij naar de Caribean, dan naar Griekenland, dan ging hij weer niet op vakantie...Nou ja we hebben eigenlijk wel lol met m gehad..Hij vond ook dat ik me niet zo volwassen moest gedragen, omdat ik pas 15 was en ik me gedroeg als (zoals hij zei) 21 en ik nog met de barbies moest spelen...Hij had ook ruzie met een oudere vrouw aan de lopende band...ze was (denk ik) rond de 60 en ze had een neuspiercing! Nou ja ik noemde dr dus maar grijze neuspiercing.. T was wel grappig dat ze zich zo liet kennen tegenover een jongere...ze reageerde echt heel fel...was wel lol...kheb me daar echt dood gelachen...Ook aan het eind van de week toen ik gestoord werd van alle bollen die voorbijkwamen...toen ging ik de bollen namen geven en ze met elkaar laten praten en rare dierengeluiden maken...Toen was ik dus niet meer zo volwassen ;D.
|
|
|
Dagboek
Jul 16, 2005 23:18:16 GMT 1
Post by Century on Jul 16, 2005 23:18:16 GMT 1
mijn dag *geen zin om mijn hele vakantie te doen* *nouja mss nog even kort samengevat..* we stonden om 6 uur op (met zon fijn piepend mobieltje), en toen gingen we half in onze pyama naar de buren om die wakker te gaan maken (dat hadden we gezegt en geloofte ze niet we moesten het toen wel bewijzen:P, ow de buren was een groep nederlandse jongens uit zoetemeer *spreekt uit zoeetemer:P*)dus wij stonden daar een beetje onder dat raam te kletsen opeens zo van boven: jullie zijn echt gek *wij lachen dubbel* werd die andere gast op de kamer ook wakker: jullie zijn echt helemaal gek, ging die naar de badkamer het raampje open doen en naar de ander roepen: fons *hij heette jos*kom is uit het raam, joehoe *wij lachen weer dubbel*, en toen gingen ze weer verder slapen met de zin: we hadden het raam dicht moeten laten XD en wij ook weer in ons bed gedoken toen moesten we weer (ook vrij vroeg:P) opstaan om alles in te pakken bedachten mijn moeder en de moeder van de vriendin van me zus dat het wel leuk was door allemaal kleine boeren weggetjes te rijden zodat wij nog langer opgepropt op de achterbank zaten met zn drien *en tassen en flesjes water en een half aangekloven stokbrood:P*, toen gingen we nog langs bij de carrefour en naar het huis van de vriendin van me zusje, daarna gingen wij snel door om HP te kopen in het engels bij de kruidvat en daarna...zat ik thuis en moest ik weer alles bij gaan lopen XD
van de vakantie: we hebben wildwatergekanoet (oftewel de beide moeders zijn uit de boot een keer gevallen, de ene boot zat vast onder een boom en kregen we er pas uit met zn vijven *in sterke stroom*, je had allemaal watervalletjes en rotsen waar je op vast kon zitten en stukken waar het ontzettend ondiep was, als je vast zat moest je eruit en dan de boot een stukje verder duwen of slepen en er daarna weer inspringen en daarna moest je nog de andere mensen ontwijken:P) wij zijn ook wezen paardrijden wat wel leuk was, er was een heel jong paard mee wat niet over water durfte en ontzettend begon te stijgeren, het paard van me moeder noemde we hijgertje omdat ie echt stampend en hijgend aan kwam zetten elke keer en geen conditie had:P, we zijn nog naar een 3 sterren restaurant geweest, eehm...we hebben nog een avond ge31gd met de buren *wat wel erg melig was omdat de helft van die mensen al dronken was en me zusje en der vriendin ook niet helemaal nuchter er vandaan kwamen:P) we zijn ook in een of andere vaag stuwmeer wezen zwemmen, maar boven al hebben we door half belgie en frankrijk gereden, we zijn ook nog een dag wezen shoppen in een of andere vaag stadje in frankrijk en we hebben gepingpongt in het vakantiehuisjesdorpje *voor de rest was daar ook echt niks anders te doen* *best lange post zo.*
|
|