|
Post by damedirritant on Oct 15, 2005 13:17:31 GMT 1
Reversed[/u]
The sun makes me want to shiver It’s like I’m in a freezing river The rain makes me want to burn It’s like I’m taking the wrong turn
Time flies ahead And leaves me behind I’m living in a world And searching for... Searching for...
Happiness makes me want to cry It’s like someone is about to die Sadness makes me want to smile It’s like I’ve just run a mile
You turn me around Break me and heal me I try not to make a sound I want you to be with me
Everything is reversed My love for you just makes things worse So time flies ahead And leaves me behind I’m living in a world And searching for... Searching for...
Your love
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 23, 2005 12:37:55 GMT 1
hijs mooi...
|
|
Arestide
kabouter
Mother of Destiny... Child of Revolution
|
Post by Arestide on Dec 7, 2005 22:15:16 GMT 1
Niemand vraagt waarom...
Noch denk in aan de Toekomst, lichten kunnen er niet branden. In toenadering word ik gewoven door een lik van je vingertoppen, door de streling van je handen
Mijn schouders schokken onder de omhelzingen die je mij biedt. Je straalt Verleden en mijn Nu door mij te omgeven, denk jij alleen nog maar in ons ene lied.
"Het spijt me dat ik om je geef" herhalen wij woordelijk wederom om slechts een glimp van liefde. We nemen geen pijn meer mede en niemand vraagt ons waarom.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Dec 10, 2005 13:01:24 GMT 1
die is goed!!!
|
|
Arestide
kabouter
|
Post by Arestide on Dec 13, 2005 11:39:10 GMT 1
Dank je wel ik hou me heel erg bezig met het schrijven van gedichten de laatste tijd... vind het alleen erg overdreven om ze allemaal hier te gaan posten... want ik zit al op een gedichtensite (ok,ok ik ben zo'n hobbyloospersoon dat er op twee zit )
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Dec 13, 2005 19:44:54 GMT 1
ik zit op 6 fora, kan dus erger....
|
|
|
Post by Century on Dec 13, 2005 22:11:20 GMT 1
welke gedichtensite?
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Dec 14, 2005 14:12:06 GMT 1
Hm, ik ook op 6, en ook nog best actief (a) Ik ben niet zo'n dichter, dus op een gedichtensite zul je me niet vinden denk ik, maar misschien eens om te lezen ofzo, kan nooit kwaad. Goldberry
|
|
Arestide
kabouter
|
Post by Arestide on Dec 14, 2005 22:17:14 GMT 1
Zit op gedicht.nu en ook op gedichten-freaks.nl... /// maar heb op gedicht.nu wel een andere nickname...
Zit jij er ook op een CenturyNightChild?
|
|
|
Post by Century on Dec 15, 2005 17:03:52 GMT 1
neej ik kende er wel een van een paar andere erm *zoekt link* allpoetry.com ...xD ik ben meer van de tekenkant etc alhoewel ik wel op me devart een paar geschreven dingen heb staan
|
|
Arestide
kabouter
|
Post by Arestide on Dec 15, 2005 22:29:39 GMT 1
Maar das alleen maar ENgels denk... ik schrijf voornamelijk Nederlands... Engels kan iedereen al... Nederlands is een lekker klein, speciaal taaltje... Maar ik ben ook van tekenen en schilderen ook... dat kost alleen meer tijd
|
|
|
Post by Century on Dec 16, 2005 18:38:46 GMT 1
voor mij gezien minder:P als ik al iets schrijf moet ik eerst inspiratie hebben voor tekenen heb ik dat meestal wel (A)
|
|
Arestide
kabouter
|
Post by Arestide on Dec 17, 2005 17:08:10 GMT 1
Ik krijg eerder woorden in mijn hoofd dan tekeningen... heb ook nog wel wat staan op elfwood... maar ben te lui om in te scannen... volgens mij heet ik daar ook nog Moir10e... want dat is mijn oude internetnaam...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 22, 2006 14:30:59 GMT 1
onze scanner doet t eindelijk weer ;D
|
|