|
Post by Aredhel Merileth on Mar 5, 2006 11:00:51 GMT 1
ok, ik heb besloten dat als mensen een maand niet meer online zijn geweest hun account gedelete wordt, dit zal tot gevolg hebben dat er een stuk minder members zijn, maar de members die over zijn, dat zijn wel de actieve mensen
|
|
|
Post by galadriel on Mar 5, 2006 17:12:33 GMT 1
Is een maand niet een beetje snel? Ik ken eigenlijk geen enkel forum dat een limiet heeft van zo snel.
|
|
|
Post by Century on Mar 5, 2006 20:25:16 GMT 1
ow laat moontje staan...al is tmaar als bewijs (A)
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Mar 6, 2006 13:31:27 GMT 1
tot nu toe waren mensen maanden geleden voor t laatst online, of binnen deze maand nog, dus niet dat je echt net een maand niet meer online waren geweest.....
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Mar 13, 2006 18:03:43 GMT 1
Mm, om op te schonen is het nu wel handig, want van een aantal weet je zeker dat ze niet meer terug komen. Maar een maand? Dat is wel heel snel hoor...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Mar 14, 2006 12:46:54 GMT 1
tis niet zo dat ik iedere dag kijk wie er al een maand niet online is geweest, t idee is dat ik eens in de twee, drie maanden kijk wie er al lang niet meer online geweest zijn, met dan een maand als ondergrens...., als t echt een paar dagen is zal ik ze niet meteen verwijderen, maar wacht ik nog een paar weken en verwijder ze dan, zo hebben mensen nog de kans om te zorgen dat hun account toch blijft bestaan.
|
|
|
Post by galadriel on Jun 8, 2006 15:56:26 GMT 1
Dan mag je straks jezelf gaan weggooien als je zo doorgaat.
|
|