|
Post by Century on Feb 3, 2006 18:32:52 GMT 1
de pijn is weg...hij is geamputeerd Ik wil maandag vrij
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Feb 3, 2006 22:12:01 GMT 1
Je krijgt maandag vrij! je bent namelijk aangereden en ligt nu in het ziekenhuis.... teminste dat zei iedereen de volgende maandag tegen je toen je weer wakker werd.
Ik wil gezelligheid
|
|
|
Post by Century on Feb 3, 2006 22:17:12 GMT 1
yay krijg je ook alleen ....moet je het delen gedwongen met enzo rogier en wes en als je nu nog niet weet hoe erg dat is heb je dat dan wel door Ik wil een onvoldoende voor bio! xD
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Feb 3, 2006 22:21:19 GMT 1
Je krijgt die onvoldoende, echter sommige mensen blijken zich niet aan hun woord te houden.
Ik wil een grote pit
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 22, 2006 14:22:45 GMT 1
je eet een appel en die blijkt een grote pit te zijn waar je je tanden op breekt, en nu kun je alleen nog maar vloeibare dingen eten....
ik wil...... meer tijd om op de computer te zitten....
|
|
|
Post by galadriel on Feb 22, 2006 14:32:49 GMT 1
Die krijg je, helaas houd je computer er op dat moment mee op en ga je uit verveling maar wat huiswerk zitten maken.
Ik wil dat iedereen lief is.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 22, 2006 14:35:50 GMT 1
iedereen is lief, maar niet voor jou, ze doen zelfs zó gemeen tegen je, dat je besluit om dan ook maar gemeen te worden, en zo is er niemand meer lief.....
ik wil dat al mijn schoolwerk af is, en dat er niks mis mee is of gaat, en dat ik alles dus ook ken.... en goed kan.....
|
|
|
Post by galadriel on Feb 22, 2006 14:37:42 GMT 1
Je kent het, helaas wordt net school afgeschaft en blijkt er in de praktijk niets te zijn waar je de kennis voor kunt gebruiken. Wel een goed gevoel dus voor jou, maar wel overbodig.
Ik wil mogen autorijden waarbij ik niet verongeluk.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 22, 2006 14:39:23 GMT 1
jij verongelukt niet, maar je rijdt wel iemand aan die het niet overleeft, je kunt de politie niet overtuigen van het feit dat het per ongeluk is... nee, je wordt zelfs veroordeeld om moord met voorbedachten rade..... nu kun je alsnog niet autorijden.... ik wil in een iets minder sadistische bui zijn
|
|
|
Post by Nimrodel on Feb 22, 2006 20:27:58 GMT 1
je bent in een minder sadistische bui maar, je wordt daar zo chagerijnig van dat je alleen maar op je kamer zit te mokken.
ik wil met weerwolven normaal meedoen en niet zo snel gelyncht worden.(ik snap het spel wel!!!)
|
|
|
Post by Century on Feb 22, 2006 20:37:44 GMT 1
Je word dan wel niet snel gelynvht....maar telkens de eerste nacht opgegeten Ik wil dat ik geen keelpijn meer heb of verkouden ben
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 23, 2006 14:15:55 GMT 1
nee, dat niet, maar je hebt wel griep...
ik wil dat........ ik een goed idee heb van wat ik wil...
|
|
|
Post by galadriel on Feb 23, 2006 19:27:46 GMT 1
Je hebt een goed idee van wat je wilt, helaas blijkt dit idee niet uitvoerbaar, dus zul je het ook niet krijgen.
Ik wil morgen niet de laatste zijn die aankomt bij de meet.
|
|
|
Post by Century on Feb 23, 2006 23:21:23 GMT 1
...denk je dat? ik denk dat ik die eer heb Neej je komt niet als laatste aan maar Astrid en doordat je niet als laatste aan wilde komen ben je extra vroeg weggegaan...wat inhoud dat je maar liefst 2 uur te vroeg je op centraal gaat vervelen Ik wil niet meer verkouden zijn of last hebben op welke manier dan ook van mijn luchtwegen
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Mar 5, 2006 11:20:10 GMT 1
je hebt geen last meer van je luchtwegen, helemaal nergens meer van eigenlijk aangezien de mensen om je heen te laat waren met je reanimeren na je hartaanval, en je nu begraven wordt.....
ik wil dat er wat meer mensen in de wwchat komen
|
|