|
Post by Niilo on Mar 5, 2006 11:51:00 GMT 1
Die komen er ook wel, nadat jij gebanned bent. Hey, het is nou eenmaal een vreemd kanaal. ^_^
Ik wil Dungeons & Dragons spelen. Ik wil dus dat het Dinsdag of Donderdag wordt.
|
|
|
Post by galadriel on Mar 5, 2006 17:34:42 GMT 1
Het wordt Dinsdag of Donderdag. Helaas krijg jij op die dag voordat je gaat spelen een auto-ongeluk en raak je in coma.
Ik wil dat het morgen is, in goed gezondheid!
|
|
|
Post by Niilo on Mar 5, 2006 17:38:51 GMT 1
Het is morgen, waardoor je wens niet meer klopt, aangezien het 'vandaag' geworden is, en morgen nog moet komen. Waardoor het morgen wordt. Waardoor het weer niet klopt. Waardoor het morgen wordt. Etc. Net zolang totdat je zo oud bent dat je dood gaat. Ik wil uit m'n coma geraken van bovenstaande post.
|
|
|
Post by Century on Mar 5, 2006 20:29:18 GMT 1
en je raakt uit je coma alleen de nadelen van landurige coma verpesten de rest van je leven....
Ik wil dat aankomende week rustige en georganiseerd wordt ((hoe bedoel je te veel gevraagd))
|
|
|
Post by Nimrodel on Mar 7, 2006 17:45:25 GMT 1
dat wordt het maar, het is voor jou zin te rustig. en jij wordt daar zo gek van dat je lawaai maakt en de anderen gaan je slaan.
ik wil dat ik niet steeds gelyncht en opgegeten wordt
|
|
|
Post by galadriel on Mar 13, 2006 17:35:01 GMT 1
Je wordt niet steeds gelyncht en opgegeten, nee daarentegen ben je de enige die mee wil doen aan weerwolven en daardoor heb je liever dat je gelyncht en opgegeten wordt dan dat je niet kunt spelen.
Ik wil morgen weer fit zijn.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Mar 13, 2006 18:28:41 GMT 1
Je zal morgen fit worden, maar wees voorzichtig met je wens! Je wordt namelijk morgen zó hyperactief, dat iedereen je irritant begint te vinden en je ontwijkt... Ik wil een nieuwe skatebroek van de MacFiber
|
|
|
Post by Century on Mar 13, 2006 18:46:35 GMT 1
and youll get it maar doordat er brand in je huis ontstaat....plaatselijk is je broek nu een hoopje as...
Ik wil niet verkouden worden
|
|
|
Post by galadriel on Mar 13, 2006 18:54:41 GMT 1
Je wordt niet verkouden, maar je krijgt de vogelgriep! nu moet je naar het ziekenhuis en daar lig je helemaal alleen omdat er niemand bij je op bezoek mag komen vanwege het besmettingsgevaar.
Ik wil mijn toets van morgen goed maken.
|
|
|
Post by Niilo on Mar 13, 2006 19:05:01 GMT 1
Die gaat uitermate goed! Je haalt er zelfs een 10 op! Tenminste... Dat zou je halen, als het ding niet zoek raakt. Je moet de toets herkansen en haalt daarop een zware onvoldoende.
Ik wil vrijdag naar Utrecht.
|
|
|
Post by Century on Mar 13, 2006 19:08:08 GMT 1
Je gaat ook vrijdag naar Utrecht maar de reden waar voor de er heen geen heeft geen betekenis meer dus moet je maar de hele tijd op centraal hangen Ik wil lekker weer
|
|
|
Post by Nimrodel on Mar 20, 2006 20:08:21 GMT 1
het is lekker weer maar, je verbrand je zo erg dat je blaren hebt en niks meer kan doen!!
ik wil heel veel chocolade!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (en niet ziek worden)
|
|
|
Post by galadriel on Mar 20, 2006 22:47:23 GMT 1
Je krijgt chocolade, maar je propt jezelf er zo mee vol, dat je geen pap meer kunt zeggen, bovendien heb je geen doekje ofzo bij de hand om die vieze toet mee af te doen zodat iedereen je uitlacht. Als je dan ook nog eens op de weegschaal gaat staan zie je dat je behoorlijk bent aangekomen en dat dat platte buikje van jou nu behoorlijk uitsteekt.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Mar 24, 2006 9:47:25 GMT 1
nieuwe wens galadriel!!!!
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Mar 27, 2006 10:07:53 GMT 1
Omdat je geen nieuwe wens wil betekent dat je wil dat er niets veranderd, En kijk... er verandert helemaal niks! Elke dag is hetzelfde en hetzelfde en hetzelfde en hetzelfde en hetzelfde en hetzelfde.
Ik wil de komdende twee dagen ff skippen.
|
|