|
Post by Aredhel Merileth on Jan 30, 2006 21:35:32 GMT 1
als je t niet, kent, wacht gewoon een paar posts af zou ik zeggen.....
ik wil.... dat mn repweek goed gaat....
|
|
|
Post by Eomer on Jan 30, 2006 21:43:46 GMT 1
je repetitie week gaat goed, de uitslag is alleen bedroevend ik wil... super goed worden met siggy's maken
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jan 30, 2006 21:48:16 GMT 1
je wordt er heel goed in, alleen vindt michiel (jepz, die van onze school voor alle duidelijkheid) dat niet zo leuk..... en hij neemt wraak..... de manier mag je zelf invullen, maar tis iig pijnlijk.....
ik wil...... dat ik .......een waterbed heb
|
|
|
Post by Eomer on Jan 30, 2006 21:50:52 GMT 1
die krijg je, geen probleem. Hij is echter lek (vul de rest zelf in) Ik wil.....dat Tamara zo online komt (*wacht al 2 dagen *)
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jan 30, 2006 21:52:34 GMT 1
ze komt online op t moment dat jij van de compu afgaat, je wilt m weer opstarten maar dat doet hij niet..... eerm, ik wil dat iedereen naar de meeting komt, en dat t heel gezellig wordt..... (krantenmeppertje ;D )
|
|
|
Post by Eomer on Jan 30, 2006 21:55:16 GMT 1
iedereen komt, en het wordt heel gezellig. Totdat iemand, wellicht iets te enthousiast, je knock-out slaat met krantenmeppertje
Ik wil 2 laptop's met WLAN en BackTrack
|
|
|
Post by Century on Jan 30, 2006 23:00:33 GMT 1
owja twee laptops worden afgelevert daar ging al je zakgeld nu moet je een bijbaantje hebben om je andere kosten nog te kunnen betalen en zo heb je geen tijd om met je laptops te klooien... xD Ik wil dat me wiskunde en latijn goed gaan, dat ik een goed cijfer haal en voor de rest van het jaar ook en dat ik nog optijd in me bed lig ook dan (succes )
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jan 31, 2006 8:18:57 GMT 1
dat wel, maar de andere vakken niet.......
ik wil.... dat ik mn natuurkunde en alle andere vakken snap.....
|
|
|
Post by Century on Jan 31, 2006 12:44:48 GMT 1
dat vind ik wel owkey hmm mss duits er nog bij? xD En je snapt een hele boel....alleen blijk je het verkeerde hoofdstuk geleerd te hebben dus je snapt geen ... van de rep Ik wilvakantie? (A)
|
|
|
Post by galadriel on Jan 31, 2006 19:52:40 GMT 1
Je hebt vakantie, helaas ben je de enige, valt alle stroom uit, blijkt je huis leeggeroofd en ben je zo ziek als het maar kan zodat je de hele dag in bed moet liggen zonder iets te doen.
Ik wil luisteren naar de liedjes van Gavin DeGraw
|
|
|
Post by Eomer on Feb 1, 2006 13:41:14 GMT 1
Je gaat luisteren naar die liedjes, maar in een vreselijke remix Ik wil dat ik meer motivatie heb om scheikunde te gaan leren
|
|
|
Post by Century on Feb 1, 2006 14:21:36 GMT 1
en die krijg je de hele dag scheikunde leren ...yay xD (en alsnog verpest je je rep MUWHAHHA)
ik wil rust en die krijg ikook!xD
|
|
|
Post by galadriel on Feb 1, 2006 19:07:07 GMT 1
Je krijgt hem, maar helaas maar 1 seconde, daarna wordt je weer overvallen door je zusje.
Ik wil mijn spullen voor mijn nieuwe creatieve bezigheid hebben zodat ik eraan kan beginnen.
|
|
|
Post by Century on Feb 1, 2006 19:35:59 GMT 1
en je krijgt ze maar ze komen telkens in delen.....dus je moet nog een tijd wachten voor dat je echt kan beginnen.....
ik wil chocolade? (a)
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Feb 3, 2006 16:38:36 GMT 1
je krijgt chocolade, bergen gesmolten chocolade, dit is echter zo heet dat het je levend verbrandt....
ik wil dat de pijn in mn schouder heel lang weg is en dat ik ook nergens anders pijn krijg...
|
|