tim
dwerg
Mardak
FOR THE HORDE!!!
|
Post by tim on Dec 20, 2005 17:14:23 GMT 1
water was al rood van nimrodel..... dat zal dan niet opklaren aangezien er hoogst waarschijnlijk nog een slachtoffer valt deze nacht.
|
|
|
Post by Century on Dec 23, 2005 17:48:53 GMT 1
De rode vis zwemt weer langs en langzaam dring het rode licht jullie huisjes binnen. Na een zware dag begeven jullie je langzaam weer naar het algemene telpunt waar het tellen weer begint. Jullie zien soms nog kleine restjes van nimrodel langsdrijven en sommige worden er zo misselijk van dat ze niet ontbijten. De rest die wel alvast aan het ontbijt wil beginnen vind opeens restjes van Arestide, de cupido. in de pakken cornflakes en de melk in de pakken is bloedrood... Als het tellen gebeurd is blijken jullie nog een persoon te missen namelijk Pluto Als jullie naar zijn huisjes lopen vinden jullie een spoor van weerwolf haren en vrezen het ergste maar bij zijn huisje aangekomen blijkt dat Pluto zelf al die haren daar heeft neer gegooit. In zijn nachtkastje ligt het boek: hoe andere mensen weerwolf te maken...
Lycnhen mensen!
Deadline: donderdag ivm kerst etc etc
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Dec 23, 2005 18:06:27 GMT 1
Goed ik volg het niet meer. Of Arestide is opgegeten en plutto vegiftigd. Of de wolven hebben arestide opgegeten en daardoor ging plutto dood. Of arestide en plutto waren geliefde en 1 is vergiftigd. Ik volg het niet. Btw volgens de tekst hebben we een ww-c te pakken...
|
|
|
Post by Lúthien Tinúviel on Dec 23, 2005 19:32:21 GMT 1
Ik weet dat ik dood ben en mijn mond moet houden, maar anders loopt het in de war: In de eerste ronde zijn Galadriel en ik samen dood gegaan omdat we geliefden waren. Heb je misschien overheen gelezen...
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Dec 23, 2005 20:12:52 GMT 1
Kunnen ook 2 paar geliefden zijn, ofzo? Goldberry
|
|
|
Post by Niilo on Dec 23, 2005 22:40:11 GMT 1
Hmm... Het ziet er eerder naar uit dat Pluto een Weerwolf was. (Als ik me niet vergis zelfs de Weerwolf met Conversie)
Hmm... Mijn stem gaat uit naar Mir. Dit is een stem op gevoel. =)
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Dec 23, 2005 23:01:25 GMT 1
Renor je stem op gevoel is idd geval fout. Maar ik stem op TIm
|
|
|
Post by Century on Dec 24, 2005 10:09:23 GMT 1
voor de duidelijkheid....staat er ergens dat ze geliefde zijn? ......(en der mochten niet opnieuw geliefden gekozen worden)
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Dec 24, 2005 11:56:50 GMT 1
ik stem op........ *neemt lijst met overgebleven mensen voor zich en prikt* Renor als je onschuldig bent, probeer me daar dan maar van te overtuigen.....
|
|
|
Post by Niilo on Dec 24, 2005 12:13:43 GMT 1
Als je geen redenen hebt, kan ik moeilijk mijn onschuld proberen te bewijzen, nietwaar?
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Dec 24, 2005 22:42:35 GMT 1
prik Renor Goldberry
|
|
|
Post by Niilo on Dec 27, 2005 10:59:13 GMT 1
Hmmmjah, vooruit dan maar weer. Om het wat spannender te maken trek ik mijn bijl tevoorschijn. Met deze bijl onthoofd ik Aredhel. ^_~
|
|
|
Post by Datcho on Dec 27, 2005 11:04:39 GMT 1
ik ga ook voor Renor , sorry Datcho
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Dec 27, 2005 11:36:54 GMT 1
Datcho waarom stem je op iemand die net bekend maakt dat ie beul is, we moeten alleen afwachten of hij echt beul is, maar daar ga ik gewoon van uit...
|
|
|
Post by Datcho on Dec 27, 2005 17:37:29 GMT 1
omdat we precies op de zelfde tijd posten geloof ik, ik had die post niet gezien toen ik stemde :s
|
|