|
Post by Century on Dec 27, 2005 18:15:14 GMT 1
Hmmmjah, vooruit dan maar weer. Om het wat spannender te maken trek ik mijn bijl tevoorschijn. Met deze bijl onthoofd ik Aredhel. ^_~ En aredhels hoofd vliegt tegen de rand van de koepel aan...duidelijk dood *neej ze is geen kip die zonder hoofd door leeft..* Jullie staan met z'n allen om haar heen maar er gebeurd niets... ze was een simpele lieve brave burger van Atlantis... Alle stemmen voor deze post tellen niet meer, opnieuw stemmen!
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Dec 27, 2005 19:02:55 GMT 1
Datcho Goldberry
|
|
|
Post by Niilo on Dec 28, 2005 12:47:06 GMT 1
Datcho, inderdaad. We hadden nĂet op het zelfde tijdstip onze stem uitgebracht.
En mijn excuses gaan uit naar Aredhel. =(
|
|
|
Post by Datcho on Dec 28, 2005 23:07:31 GMT 1
Denkt er iemand serieus dat ik mezelf op deze manier verdacht zou willen maken? Jammer dat het zo is gegaan, ik stem Tim
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Dec 29, 2005 18:13:46 GMT 1
Ik moet zeggen dat ze idd net achter elkaar werden gepost, de van renor en datcho. En ik had tim ook al op mijn verdachtenlijstje staan dus...
|
|
|
Post by spoowkiej on Dec 29, 2005 20:26:49 GMT 1
ik weet het niet dus ik schaap mee op tim(ik weet het ik ben nu eigelijk een slechte burgemeester )
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Dec 30, 2005 11:59:14 GMT 1
Eigenlijk weet ik niet op wie ik moet stemmen. Ik twijfel de laatste tijd. Datcho stemde namelijk wel op onze beul, dat zou hem iets verdachter maken, maar jah ik moet zeggen dat ik spooks en tim op mijn verdachtenlijstje had staan. Beide wachten af, schapen mee. Ik weet het niet. @ Renor Ik moet zeggen dat er wel 5 min tussen jou stem en datcho was. Maar je hebt gelijk dat hij zich verdact maakte door op jouw te stemmen,maar dat waren er wel meerdere. Net als Aredhel
|
|
tim
dwerg
Mardak
FOR THE HORDE!!!
|
Post by tim on Dec 31, 2005 12:53:47 GMT 1
Als we toch gaan schapen, schaap ik mee op Renor
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Dec 31, 2005 14:35:35 GMT 1
Mooi nu heb ik een goeie reden om op je te stemmen.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Dec 31, 2005 16:07:33 GMT 1
Ik ga mee naar Tim Goldberry
|
|
|
Post by Nimrodel on Jan 3, 2006 14:53:07 GMT 1
*zweeft rond*
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Jan 3, 2006 15:09:47 GMT 1
als je dood bent niets zeggen, dit om verwarring te voorkomen!
|
|
|
Post by Century on Jan 3, 2006 18:25:41 GMT 1
*poked zich zelf*
Met zn allen vormen jullie een groep om tim heen en laten hem kogelvissen eten totdat hij een verkeerd stukje eet en dood gaat.....Hij was burger.....
bereid jullie voor op een alweer bloederige nacht DEATHLINE: donderdag avond *you better respond in time*
|
|
tim
dwerg
Mardak
FOR THE HORDE!!!
|
Post by tim on Jan 5, 2006 12:47:13 GMT 1
you will all suffer!
|
|
|
Post by Century on Jan 7, 2006 20:15:23 GMT 1
Na weer een fijne nachtrust (ik hoop dat jullie niet te veel nachtmerries hebben gehad) worden jullie wakker en wederom worden jullie huizen roodverlicht.... Sommige begeven zich direct naar het telpunt de andere zijn het al best wel zat en komen pas later aanzetten zodat er toch weer paniek ontstaat bij de mensen die er al wel waren... Jullie besluiten dan alle huisjes maar langs te gaan om na te kijken of iedereen zijn bed uit kon komen. Bij het huisje van Goldberry blijft het stil....Burger x stelt voor de deur in te trappen om uit te vinden of ze er uberhaupt wel is. Burger y trapt de deur en en dan roept burger f(x) *sorry was ook half met wiskunde bezig (A)* kijk daar in de badkamer!!...en daar zien jullie allen....en flink uit elkaar getrokken goldberry liggen met een glazen bol in haar handen....
lynchen....
|
|