|
Post by Niilo on Jan 7, 2006 20:19:29 GMT 1
* Veegt een paar tranen weg * Ik hoop dat je in vrede kan rusten, Goldberry.
Hmm, we zijn nog maar met z'n viertjes over. Dat betekent dat we nu een Weerwolf moeten lynchen. Mijn gevoel zegt Datcho.
|
|
|
Post by Datcho on Jan 8, 2006 13:02:08 GMT 1
Heel fijn, ik stem Mir
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Jan 8, 2006 20:22:28 GMT 1
Datcho ik ben onschuldig. Ik stem op Spookiejw. Die is mij iets te rustig en doet ook nix. Passief dus waarschijnlijk een wolf.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Jan 9, 2006 14:40:33 GMT 1
Er is niks mis met niks doen heur, zie hier het voorbeeld, ik kom er net achter dat ik dood ben Veel succes verder, en ik verwacht gewroken(wreken?) te worden.. Goldberry
|
|
|
Post by Century on Jan 9, 2006 17:41:04 GMT 1
deadline woensdag avond
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Jan 11, 2006 22:29:25 GMT 1
Ik verander naar Datcho. Ik ben onschuldig en je stemt ook op een onschuldige dat maakt je verdacht...
|
|
|
Post by Century on Jan 11, 2006 22:46:55 GMT 1
Mir en Renor lopen dreigend op Datcho af die langzaam begint te piepen..."neej joh....ik ben echt geen wolf". Snel lopen jullie naar de zeesluisen en gooien Datcho buiten de koepel. Op dat moment loopt er net een reuzen kreeft langs die Datcho door midden klieft met zijn scharen. Als dit gebeurd vallen er opeens een hele boel haren om Datcho heen....Datcho was weerwolf. Met een gerust hart dat er een weerwolf gelyncht is gaan jullie naar bed, checken jullie je sloten nog een keer in de hoop dat zij voor een rustige nacht kunnen zorgen...
Nacht deadline Zaterdag avond
|
|
|
Post by Datcho on Jan 11, 2006 22:51:05 GMT 1
Verdorie nou ja ben in ieder geval 18 geworden Eindelijk hadden jullie het es goed...
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Jan 13, 2006 14:49:28 GMT 1
Ik kan nu wel raden wie de laatste weerwolf is...
|
|
|
Post by Century on Jan 15, 2006 16:50:20 GMT 1
Vandaag staan jullie rustig op, er is een keer geen rode gloed over jullie huizen gevallen jullie weten dat alleen dat goed nieuws kan betekenen, dus staan jullie opgewekt op en na een lekker ontbijtje begeven jullie je naar het dorpsplein om lekker na te kletsen over jullie rustige nacht. Toch weten jullie dat het niet helemaal veilig is nog dus gaan jullie snel in bespreking over wie er gelyncht moet worden !!... Deadline woensdag *en hopelijk eerder* middag
|
|
|
Post by spoowkiej on Jan 15, 2006 18:47:53 GMT 1
sorry maar mij pc was afgelopen week *dood* maar hij doet t weer ff bijlezen miro dus omdat ik er niet was ben ik meteen wolf? mijn pc was afgelopen tijd stuk!
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Jan 16, 2006 16:48:55 GMT 1
Spookiewj Nou renor stemt op datcho en die was wolf. Dus dan blijf jij over. Bovendien is geen slachtoffer gevallen omdat de deadline zaterdagavond was. Jij had internet pas zondag. Niilo Ga mij niet verdenken van ww praktijken, want anders had ik niet op Datcho gestemd...(en anders heb ik nog een goeie hint)
|
|
|
Post by spoowkiej on Jan 16, 2006 19:19:36 GMT 1
zo dom ben ik niet hoor! ik kon dan al vanaf woensdag iemand opeten want toen was het al nacht en toen deed mijn pc het nog! als ik wolf was zou ik echt neit zo stom zijn om dat niet te doen! waarschijnlijk ben jij het gewoon vergeten en geeft mij daarom de schuld dus ik stem op mir!! en anders is het toch renor...
|
|
|
Post by Niilo on Jan 16, 2006 21:23:12 GMT 1
Hmm... Hoewel het natuurlijk een gok blijft, spreekt vrijwel alles tegen Spoowkiej op dit moment.
Daar gaat mijn stem dan ook naartoe. =)
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Jan 18, 2006 15:55:47 GMT 1
Ik zou hem niet geloven Renor. Kijk ik ben geen weerwolf. Ik stemde op Pluto en de volgende dag is ie op ene of andere manier dood
|
|