|
Post by galadriel on Mar 23, 2006 22:04:42 GMT 1
Galadriel: Ik vroeg er niet om, dat deden Nimrodel & Datcho. * Voelt zicht gepakt door Century * Ik had het dan ook niet tegen jou slimmerd.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Mar 24, 2006 9:55:22 GMT 1
ik moet nog even van een paar mensen een pm afwachten, en dan is het weer dag...
|
|
|
Post by Datcho on Mar 24, 2006 11:25:30 GMT 1
ach, well, toen je zei, er is wel een site, bedacht ik me dat ik voor ronde 4 inderdaad een site van Century gekregen, dus ik moest even zoeken in mijn gespreksgeschiedens om hem weer te vinden.
|
|
|
Post by Nimrodel on Mar 25, 2006 21:39:23 GMT 1
oke
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Mar 26, 2006 9:22:57 GMT 1
Woops! Ik was heel dit potje even vergeten. *schaamt zich diep en kruipt onder de dekentjes* Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Mar 28, 2006 8:58:37 GMT 1
het is ochtend en meteen vinden jullie twee slachtoffers op straat: galadriel en tim zijn beiden dood.....
vol afschuw over deze verschrikkelijke daad bespreken jullie wat er gedaan moet worden, het is duidelijk dat hier iemand voor moet boeten...
wie wordt hiervoor gestraft, en wie achten jullie capabel genoeg om jullie door deze ellende heen te leiden?
btw, de rollen van de slachtoffers van de nacht worden niet bekend gemaakt, alleen als het niet anders kan, en de rollen van de gelynchten krijgen jullie natuurlijk wel te horen...
dit betekent dat de rol van tim onbekend blijft, maar galadriel de jager mag nog iemand doodschieten.....
|
|
|
Post by galadriel on Mar 28, 2006 15:57:22 GMT 1
Mm, en wie is er dan vergiftigd en wie opgegeten? Owja, ik schiet Datcho neer. Hehe, eindelijk wordt mijn rol jager goed gebruikt, als saaie burger is het leventje toch niet heel leuk.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Mar 30, 2006 8:58:00 GMT 1
Datcho was inderdaad een weerwolf, dus je hebt je rol goed gebruikt...... stemmen ajb zo snel mogelijk, dan loopt deze ronde een beetje door.
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Mar 30, 2006 14:28:52 GMT 1
Nimrodel was geinterreseerd in het zandmannetje, dat kan nooit veel goeds betekenen.
en ik stem (iene minne mutte) Century tot leider!
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Mar 30, 2006 16:06:00 GMT 1
Ik ga mee met Pluto, Nimrodel Century als leidster! Goldberry
|
|
|
Post by Niilo on Mar 30, 2006 16:12:02 GMT 1
Tsja, ik denk precies hetzelfde als Pluto. Hoewel er niet veel of gewoon weinig bewijs is, keert het aanwezige bewijs zich tegen Nimrodel. Van mij mag Century leidster worden. ^_^ (Tijdelijke alliantie? )
|
|
|
Post by Nimrodel on Mar 30, 2006 17:37:27 GMT 1
en als ik vraag wat een zielsverwant is (dat weet ik al) zullen jullie me zeker wel goed vinden! ik wist alleen niet wat het was! ik stem Goldberry als burgemeester Niilo
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Mar 30, 2006 17:55:53 GMT 1
Wat ze hier zegt klopt wel, dit is de eerste keer dat het zandmannetje erin zit terwijl ze meedoet, en zo vaak heeft ze het nou ook weer niet gedaan, om iemand er op aan te kijken dat ze geinteresseerd is in een rol omdat ze die niet kent vind ik toch wel lullig. En als je een beetje nadenkt is het alleen maar logisch dat ze er naar vraagt. Dit zeg ik niet omdat ze m'n zusje is, maar omdat ik dit echt te lullig vind als reden. Mede hierom moeten jullie allemaal jullie stem opnieuw uitbrengen, zodat het het eerlijkste is.
Als bijvoorbeeld spidy meedeed (die ook haast nooit weerwolven gedaan heeft btw), en die informeerde ernaar, zou dat dan raar zijn? Nogmaals: gebruik je verstand met het lynchen!
en als iemand hier een opmerking over heeft dan stuurt hij mij maar een pm.
Admin
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Mar 30, 2006 18:01:03 GMT 1
owja, (ik weet het, dubbelpost, maar dat komt omdat dit een iets ander bericht is) iets wat misschien uitmaakt voor jullie stem: tim en galadriel zijn beiden door de weerwolven vermoord!
|
|
|
Post by Niilo on Mar 30, 2006 18:53:37 GMT 1
Volgens mijn rekensommetje zijn alle puzzelstukjes nu op hun plaats gevallen, nadat ik benaderd ben door iemand die mij de puzzelstukjes kon geven.
Het geheel is mij duidelijk geworden. Daarom verander ik mijn stem op Nimrodel naar Goldberry. Ik hoop dat jullie op mij kunnen vertrouwen en hetzelfde doen.
|
|