|
Post by Nimrodel on Mar 31, 2006 11:39:40 GMT 1
Golberry Niilo bij mij zijn de puzzelstukjes bijna op zn plaats gevallen. dank je Niilo!!
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Mar 31, 2006 15:43:04 GMT 1
Is niet heel verstandig mensen, ik ben onschuldig! Als jullie slim zijn stemmen jullie niet op mij. Ik ga mn rol niet vertellen, maar ik ben iig geen wolf. Goldberry > Ik ben tot zondagmiddag offline endezo.
|
|
|
Post by Century on Mar 31, 2006 18:01:29 GMT 1
goldberry Pluto To return the favor
|
|
|
Post by galadriel on Mar 31, 2006 20:23:32 GMT 1
Woei, mijn instinct laat me een keer niet in de steek!
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Apr 1, 2006 11:07:14 GMT 1
Goldberry Pluto voor burgemeester
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Apr 1, 2006 12:28:49 GMT 1
Dan ook maar Goldberry en nog steeds Century voor leidster!
|
|
|
Post by Nimrodel on Apr 1, 2006 12:38:27 GMT 1
@ pluto; waarom ook dan maar op Goldberrry?
|
|
Pluto
prins(es)
|
Post by Pluto on Apr 1, 2006 13:32:59 GMT 1
Omdat ik echt weinig idee heb op wie ik nu nog moet stemmen, , en zij hebben daar blijkbaar hun redenen voor, en als dat niet waar blijkt te zijn, dan moet dat in de volgende ronde hersteld worden; Daarnaast zijn er meerdere die mij als leider kiezen en goldberry als wolf zien, Ik moet toch aan mijn electoraat denken ;D Ik zat nog te twijfelen of ik toch niet mijn stem op jouw zou laten staan, misschien had ik dat ook wel gedaan als anderen dat ook hadden gedaan.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Apr 1, 2006 16:41:48 GMT 1
Nadat Century tot burgemeester is gekozen besluiten jullie unaniem dat Goldberry gedood wordt. Jullie hebben geen idee hoe, maar dan vinden jullie in Galadriels huis een tweede geweer, met zilveren kogel. Jullie besluiten om deze maar te gebruiken om haar dood te schieten. Nadat het schot klinkt valt Goldberry op de grond. Dood. Even lijkt het dat er niks gebeurd, maar dan verschijnen er haren over haar hele lichaam. Jullie hebben er dus goed aan gedaan haar te doden, ze was een weerwolf.
|
|
|
Post by Niilo on Apr 1, 2006 16:57:00 GMT 1
Gefeliciteerd Century. ^_^
En bedankt voor de informatie, *. Met jouw hulp kunnen we ook wel de laatste Wolf pakken! ^_^
edit Aredhel: ik heb de naam die je er hebt neergezet veranderd in een sterretje, aangezien je geen rollen mag verraden.... en nu kan t nog iedereen zijn....
|
|
|
Post by Nimrodel on Apr 1, 2006 17:13:30 GMT 1
nu nog de laatste weerwolf. *valt in slaap*
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Apr 2, 2006 18:31:53 GMT 1
Ik vind dit niet heel eerlijk, ik heb vermeld dat ik tot zondag offline was, en kon me niet meer verdedigen ofzo? Nouja, veel succes nog. Goldberry
|
|
|
Post by Nimrodel on Apr 3, 2006 15:12:43 GMT 1
als iemand niet online is als er gelyncht wordt heeft ie pech, dat overkomt iedereen wel eens hoor!
|
|
|
Post by galadriel on Apr 3, 2006 17:36:50 GMT 1
Hoe weet jij dat? Aan zoveel spelletjes heb jij (nog) niet meegedaan. Volgens mij wordt er meestal wel rekening mee gehouden dat iemand niet online kan zijn al deze dat vantevoren aangeeft.
|
|
|
Post by Century on Apr 3, 2006 18:06:32 GMT 1
ik geef aan niet online te zijn vanaf dinsdag tot en met zondag (ik zit in engeland yay )
|
|