|
Post by Niilo on Apr 23, 2006 10:53:21 GMT 1
Helaas kan dat niet, ze is al weg. =(
En dat terwijl het spel zo goed als ter einde was.
|
|
|
Post by galadriel on Apr 23, 2006 15:30:15 GMT 1
Ik zal eens contact opnemen met een voormalig weerwolf. Eens kijken of ik de weerwolf kan opsporen en dan kijk ik wat ik kan doen.
Tenminste: als jullie mij als nieuwe spelleider willen hebben natuurlijk.
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Apr 24, 2006 16:14:04 GMT 1
Juh, Goldberry is voor. Turrrrrrboooo! >Goldberry
|
|
|
Post by Niilo on Apr 24, 2006 16:36:01 GMT 1
Ga je gang.
|
|
|
Post by Nimrodel on Apr 24, 2006 19:05:33 GMT 1
ik kan wel kijken, ik kan in haar account komen
|
|
|
Post by galadriel on Apr 24, 2006 20:41:56 GMT 1
De dauw trekt langzaam weg en de rode zon wordt geel. Als iedereen wakker wordt kijkt iedereen snel uit het raam naar deze mooie zonopkomst. En jullie hebben ook reden om gelukkig te zijn! Want als jullie zoeken naar het slachtoffer van deze nacht vinden jullie Mir dood in zijn huis. Iedereen begint te juichen want Mir zit helemaal onder de haren. Mir kon niet meer leven met zichzelf als hij elke nacht in een wolf moet veranderen en maakt dus zichzelf van kant. Het dorpje is weer vrij van de weerwolven. Geniet dus van jullie mooie lenteweer!
De rollen van de mensen (als ik tenminste goed heb geinformeerd, correct me if I'm wrong):
Galadriel-Jager Tim-Beul Datcho-Zandmannetje, later weerwolf Goldberry-Weerwolf Nimrodel-Dief, had keuze uit ziener of heks en werd toen ziener Niilo-Cupido en geliefde Pluto-Zielsverwant Century-Zielsverwant en geliefde Mir- Weerwolf met conversie
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Apr 25, 2006 18:50:12 GMT 1
Jammer, dat was wel mijn enige kans om te winnen. Btw waarom duurde het zo lang, als ik echt allang had opgegeven dat ik mijzelf zou aanvallen.
|
|
|
Post by galadriel on Apr 25, 2006 20:21:36 GMT 1
Aredhel is op reis en Nimrodel is weg geweest. Verder weet ik de exacte redenen niet. Ik wist niet ofdat Nimrodel al iemand had gezien, maar nadat ik wat navraag had gedaan wist ik ongeveer zeker dat ze dat al had gedaan ja. Dus ik snap het ook niet.
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Apr 27, 2006 12:16:29 GMT 1
mir: ik wist niet zeker of je na mn pm jezelf nog wilde aanvallen, dus heb ik even gewacht, en daarna is t er een beetje bij ingeschoten, sorry hiervoor, excuses voor het langzame einde aan iedereen
|
|
mir
kabouter
|
Post by mir on Apr 27, 2006 21:24:26 GMT 1
*denkt* volgens mij had ik een pm nog gestuurd... maar het spijt mij ook, ik had gewoon duidelijk moeten zijn...
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Apr 28, 2006 14:25:05 GMT 1
nee, daarna had je geen pm gestuurd, anders was t wel eerder klaar, maarja, tis nu over.... was wel jammer trouwens dat het net geconverteerde zandmannetje meteen door de jager gedood werd...
en galadriel, de rollen kloppen idd.
|
|
|
Post by Nimrodel on Apr 28, 2006 18:42:08 GMT 1
yay, is happy en doet de volgende ronde ook weer mee!
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Apr 28, 2006 18:44:41 GMT 1
ja, en je moet ook ff bedenken dat je er geen misbruik van mag maken dat je in mn account kan komen, oftewel: niet doen!
edit: ik heb mn ww toch al veranderd, dus kan t niet eens meer, want je kent m niet!
|
|
|
Post by galadriel on Apr 29, 2006 13:26:34 GMT 1
Tja, ik kan zeer goed mikken Maar goed dat ik alle rollen goed had, ik heb nog bij verschillende mensen moeten vragen om de rollen, maar Astrid was natuurlijk ook weg, maar gelukkig wist Niilo uiteraard alles over haar!
|
|
|
Post by Century on Apr 29, 2006 15:10:44 GMT 1
(A) xD
|
|