Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Sept 24, 2005 16:00:45 GMT 1
zag 1 kleine oranje cavia nog snel door het kattenluikje zijn familie achterna rennen...Ik stond op van de bank en liep naar de koelkast, en zag alleen nog maar een paar pokerkaarten liggen, nadat ik de..... -x- Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 26, 2005 18:37:20 GMT 1
groene muisjes van de overburen ook nog eens de koelkast uit had gejaagd. We liepen even naar boven om ook daar alles te checken, maar toen ik mijn slaapkamer binnenkwam kreeg ik bijna een hartaanval, want daar, op mijn bed, lag een gigantische..............
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Sept 27, 2005 16:42:04 GMT 1
Olifant te snurken, hij draaide zich om toen wij de deur openden, en ik hoorde mijn bed gewoon kraken...wij waren doodsbang en wilden de politie bellen. We werden keihard uitgelachen dus moesten we zelf een oplossing bedenken. We liepen de trap af om wat eten te pakken, want van al die schrik krijg je honger. Terwijl we zaten te kauwen probeerddn we een oplossing voor de Olifant te bedenken, maar we kregen geen enkel idee... Todat......!??!
-x- Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 3, 2005 8:40:27 GMT 1
We moesten denken aan de groene muizen, daar zou de olifant best wel bang voor zijn..... helaas waren ze al weg, en toen kwam hij met.........
|
|
|
Post by galadriel on Oct 3, 2005 20:41:35 GMT 1
mijn moeder aangelopen, deze was zo lelijk dat die olifant zich een hoedje schrok. De moeder was ontzettend beledigd, zodat ze gillend weg rende. Wij lachten ons een ongeluk wat ons....
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 5, 2005 8:33:40 GMT 1
de hik bezorgde. Er werd namelijk aangebeld, en daar stond de postbode met een pakketje voor ons, of we even wilden tekenen..... Toen we het pakketje openmaakten kwam daar de hik uit.... We probeerden een oplossing te bedenkten, en plotseling hadden we er een:........
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 5, 2005 20:23:15 GMT 1
We renden naar buiten, stopten de hik weer in het pakje en vroegen aan de postbode of hij wist door wie het verstuurd was. De postbode zei; dat moet je even op het postkantoor navragen. Wij stapten op de fiets en fietsen naar het postkantoor. Daar aangekomen zien wij dat.... Goldberry
|
|
|
Post by galadriel on Oct 6, 2005 7:44:56 GMT 1
degene die achter het loket zou moeten zitten in slaap is gevallen. Ik stoot mijn vriend aan: volgens mij heeft die net een pakketje met slaap opengemaakt. Mijn vriend heeft er nu echt genoeg van en pakt de slaap bij zijn nekvel, stopt hem terug in het pakje en gooit het pakje in de prullenbak. Prompt wordt de man achter het loket wakker, wij vragen hem....
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 6, 2005 15:59:45 GMT 1
wie het pakje had gestuurd dat aan de Berkenlaan nummer 313 was bezorgd. Hij gaapte en zij; Ik zal even voor jullie kijken, wacht maar even. en na 10 minuten kwam hij terug en zei:"Het pakje is gestuurd door Mijnheer B. van Gisteren. Na die naam gehoord te hebben stond ik op en zei keihard:...........
Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 10, 2005 17:55:19 GMT 1
dat is mijn oude (vreselijke) leraar kunstbeschouwing! Ik wist wel dat hij een hekel aan me had! Dus mn vriend en ik zochten in t telefoonboek waar hij precies woonde, en gingen even langs om het pakketje te bezorgen. We legden het op de drempel, en belden aan, waarna we snel wegrenden. Toen de deur openging, zag de bewoner het pakje liggen, en pakte het op. Vervolgens las hij het briefje dat wij er bij gedaan hadden. Er stond op:.....
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 10, 2005 18:15:30 GMT 1
VERHUISD. ik zag hem nog fronzen, en boos de straat in kijken. Wij renden snel weg en bespraken wat er gebeurd was. Ik was natuurlijk helemaal niet verhuisd, maar dat hoefde hij niet te weten! nadat we nog even een blokje om hadden gelopen, ging mijn vriend naar huis. Toen ik... Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 12, 2005 19:07:53 GMT 1
eenzaam over straat liep, kreeg ik ineens de ingeving om naar het bos te gaan, ondanks verhalen over een zeer actieve serieverkrachter. In het bos zag ik de bewuste man inderdaad(hij was trouwens egt t prototype van een verkrachter: echt zo'n geniepig gluiperig mannetje), en toen hij me lastig begon te vallen, .............
|
|
|
Post by aragorn on Oct 12, 2005 20:57:48 GMT 1
pakte ik mijn magnum 2.1 half automatisch en schoot die gast dwars door zijn sonemieter. Hij was vet dood man. ik huppelde verder en schoot op wat onschuldige voorbijgangers, die vielen bloedend op de grond. ik liep dieper het bos in, toen ineens.....
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 14, 2005 20:25:46 GMT 1
er vanachter de boom mijn leraar kunstbeschouwing op het pad sprong. Ik wilde schieten met mijn magnum 2.1 half automatisch, maar die deed het op omvoorspelbare wijze niet meer. Ik schreeuwde om hulp toen hij dichterbij kwam, en ik zag opeens een... Goldberry
|
|
|
Post by galadriel on Oct 15, 2005 17:59:40 GMT 1
aliën. Ik rende snel een andere kant op, maar toen stond mijn stiefmoeder voor me, snel draaide ik me weer om, maar daar stond ze ook, ze was een aliën(verwijzing naar my stepmom is an aliën, voor mensen die hem hebben gezien) snel transformeerde ze zich weer in een ontzettend lelijke aliën. Wat er toen gebeurde zal ik nooit vergeten, namelijk...
|
|