|
Post by Century on Sept 16, 2005 17:07:02 GMT 1
Oke dus nog even in het kort *voor nieuwe(re) mensen* We maken met zn allen een verhaal. Je post gewoon een paar zinnen (en aub dan ook zinnen en niet telkens woorden) je kan bijv eindigen met: omdat...., toen opeens..., etc etc. Alleen verhaal dingen posten geen onzin ertussen door graag *toelichting en commentaar tussen sterretjes of haakjes in je post met het verhaal *Het begon allemaal toen we op een mooie lente dag door het park liepen. Hij praatte wat over zijn nieuwe cd aanwinsten en ik luisterde aandachtig en gaf hier en daar wat commentaar. De zon straalde op ons neer en de bloemen fleurde alles op. Toen...
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Sept 16, 2005 20:06:31 GMT 1
kwamen we opeens een huisgenoot van mij tegen die vroeg of ik vanavond nog even langs kon komen, aangezien ik korvee had, Oke, zei ik en liep weer verder. Toen opeens.....
|
|
|
Post by aragorn on Sept 19, 2005 16:43:31 GMT 1
sprong er een hond uit de bosjes. Een mooie zwarte hond met lieve oogjes. Ze staarden in de mijne, ze deden me denken aan mij overleden vader. Er liep een traan over mijn wang. Ik sloot mijn ogen, en toen ik ze weer opende was de hond verdwenen. Ik keek hoopvol in het rond, maar ik zag niks, alleen groen gras en grote bomen, maar geen hond, hij had mij verlaten, net zoals mijn vader. Ik kon mijn emoties niet in de hand houden en ik holde zo snel mogelijk naar huis, toen opeens .....
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Sept 19, 2005 19:09:53 GMT 1
had ik een soort visioen in mijn hoofd, van toen ik klein was....Ik bij mijn vader op schoot in de tuin van een mooi huis. Dat was het huis waar ik, mijn vader en moeder in woonden....Todat mijn vader ons verliet...Opeens was het visioen weg en kwam er....
|
|
|
Post by Century on Sept 20, 2005 15:40:36 GMT 1
een zware regen bui opzetten. Kom we gaan snel naar huis en schuilen riep ik tegen hem, die een stukje verder op op een bankje zat. Ik denk dat die zwarte wolk niet veel goeds zal betekenen. Op weg naar huis liepen ze flink door, maar toch bereikte ze het huis niet helemaal droog. In het huis...
|
|
|
Post by galadriel on Sept 21, 2005 21:10:30 GMT 1
gingen we vlak bij de kachel staan. Wij waren aan het bibberen van de kou. Gelukkig kwam daar mijn moeder aanzetten met een lekkere kop warme chocolademelk. Ondertussen praatten we over...
|
|
|
Post by aragorn on Sept 21, 2005 21:26:58 GMT 1
koetjes en kalfjes. Het weer werd slechter. wij gingen naar boven, naar mijn kamer. Het licht was uitgevallen. achter ons hoorden we gekraak en vervolgens voetstappen, die dichter en dichter bij weerklonken. Wij bleven staan en het was ineens stil, ik keek achter om en ik zag . . .
|
|
|
Post by galadriel on Sept 22, 2005 18:30:37 GMT 1
een enorm lelijk hoofd. Ik gilde en hoorde naast me ook gegil. Het hoofd kwam op ons af. Ik liep achteruit, maar struikelde achterover. Het hoofd was nu zo dichtbij dat....
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Sept 22, 2005 19:10:27 GMT 1
ik zijn stinkende adem kon ruiken. Het was echt een afschuwelijke geur. Het opende zijn mond en begon te praten, over dat het weer toch zo slecht was vandaag. Dat vond ik heel vreemd en ik begon me af te vragen of....
|
|
|
Post by aragorn on Sept 22, 2005 19:16:25 GMT 1
het Piet Paulusma was. Maar die was toch overreden door een rolator? Opeens hoorde ik een geluid achter me, ik keek om. Het was niets, maar toen ik me weer tot Piet keerde was hij verdwenen. Ik stond verbaasd te kijken toen ...
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Sept 22, 2005 19:42:41 GMT 1
Ik opeens van beneden van de Tv hoorde, Ut Moan! Ik schrok me dood en rende naar beneden en ik zag een......... -x- Goldberry
|
|
|
Post by Century on Sept 23, 2005 13:36:02 GMT 1
Roze olifant door de kamer springen. Ik dacht er is echt iets mis met me en liep naar de keuken om de therometer te zoeken. Terwijl ik de keuken inliep hing opeens een kleine aap om me nek die in me oor schreeuwde: "ik wil bananen". Ik liep naar de fruitschaal, dumpte de aap daar en liep naar het medicijnen kastje. Ik deed het open en
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Sept 23, 2005 19:01:40 GMT 1
zag dat de rest van de apenfamilie in het medicijnenkastje zat, en paracetamollen zat te eten! Dat was zon raar gezicht dat ik flauw viel. Toen ik bijkwam zag ik een
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Sept 24, 2005 13:55:40 GMT 1
oranje cavia die net de koelkast uit kwam wandelen... ik deed de deur van de koelkast open, en toen zag ik......
|
|
|
Post by Century on Sept 24, 2005 14:00:26 GMT 1
Een hele familie oranje cavias die met de konijnen van de buren (flips en flaps) zaten te strippokeren :\. Ik hinkte terug naar de woonkamer, alle dieren ontwijkend. Ik ging op de bank liggen naast een enorme wurgslang. Ik viel in slaap, de dierengeluiden negerend. Toen ik wakker werd was de rust wedergekeert en ik vroeg me af wat er gebeurd was. Hij zat naast me op de grond. Ik lag op mijn rug. Hij vroeg: Gaat het? Je ben net flauwgevallen, misschien te weinig gegeten vannochtend? Ik zei dat dat wel heel goed waar kon zijn maar het niet zeker wist. Ik ging weer rechtop zitten en
|
|