Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 16, 2005 16:05:46 GMT 1
dat mijn buurvrouw plotseling achter mijn stiefmoeder/alien stond en met een honkbalknuppel haar op haar hoofd mepte. De alien/stiefmoeder zakte met een kreun op de grond neer en kraamde allemaal rare dingen uit. Mijn buurvrouw stond triomfantelijk te kijken todat mijn leraar kunstbeschouwing.....
Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 23, 2005 12:41:52 GMT 1
haar ook met een honkbalknuppel hard op haar hoofd mepte en zij met een ietwat verdwaasde blik op de grond ineen zeeg......
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 23, 2005 19:28:24 GMT 1
nadat ze nog heel hard au had geroepen. Ik rende ondertussen keihard weg en dook een vijver in, met het idee dat leraren kunstbeschouwing over het algemeen niet kunnen zwemmen. En ja hoor, mijn leraar was weer eens een uitzondering. Ik was ondertussen al aan de overkant van de vijver toen hij het water indook. Hij zwom en.... Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 24, 2005 12:33:49 GMT 1
werd ineens gegrepen door een tentakel. Het leek alsof hij ging verdrinken, totdat..........
edit: Volgende keer iets langer aub, anders worden het telkens zin, zin, zin dingen
|
|
|
Post by galadriel on Oct 31, 2005 21:31:48 GMT 1
er een enorme dolfijn tevoorschijn kwam die mij redde. Hij sprong over al het land heen en we kwamen in de zee terecht. De dolfijn zwom totdat we in het midden van de oceaan terecht waren gekomen. En toen pas zag ik dat het geen dolfijn was maar een haai die er veel weg van had. Alleen had deze haai wel zin in een hapje, met de gevolgen van dien...
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Nov 1, 2005 16:24:22 GMT 1
Hij pakte een grote vis en at hem langzaam op. Ik zag het leven uit de vis wegvloeien. Terwijl de haai/dolfijn aan het eten was, zwom ik achter een zeemeermin aan die net naar me zwaaide. Ze nam me mee naar een eiland en vertelde dat de haai eigenlijk lief was, maar dat hij allergisch was voor zeehonden. Aangezien hij gister zeehonden had gegeten, was hij nu heel kwaadaardig. Ik hoorde zeer verbaasd dit verhaal aan en vroeg me af wat er met mijn leraar kunstbeschouwing was gebeurd. Ik zag verderop een rookpluim van het volgende eiland opstijgen en Greetz Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Nov 1, 2005 19:36:35 GMT 1
had het vermoeden dat ik daar wel wat te eten kon krijgen, aangezien dit eiland leeg was, afgezien van een paar redelijk kale palmbomen, en ik honger had. Ik vroeg de haai/dolfijn of hij me soms naar dat eiland kon brengen, én of hij wist wat er met mijn leraar was gebeurd. Het beest zei dat ik op zijn rug moest gaan zitten, en bracht me naar het eiland. Daar aangekomen vertelde hij dit: .........................
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Nov 6, 2005 9:41:48 GMT 1
Je leraar is naar de hel gevlogen, en komt waarschijnlijk nooit meer terug. Ik dacht eens na over hoe dat kon, maar na al die dingen die ik had meegemaakt kon dit best. Ik zag het al helemaal voor me, mijn leraar met 2 van die horentjes en een staartje, dansend en doedelzak spelend in de hel. Ik werd uit mijn dagdroom opgeschrikt door de dolfijn/haai die me naar het eiland bracht en vervolgens verdween.... Goldy
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Nov 6, 2005 13:17:03 GMT 1
Op het eiland waren inderdaad palmbomen mét eten eraan... helaas was er ook nog een kannibalen-stam waar niemand iets vanaf weet.... en dat houden ze ook zo. Ik werd naar hun leider gebracht die meteen een vergadering bijeenriep om te bespreken hoe ze me zouden klaarmaken...... De meesten waren er voor dat ik als een varken aan een spit geroosterd zou worden, maar dan wel de volgende dag pas, aangezien ze eerst nog van alles klaar moesten maken voor dit feestmaal. Ik werd in een hutje opgesloten. Plotseling kwam de dochter van de leider binnen, en zei dat ze vegetariër was, en me wou helpen ontsnappen. Dit had geen nut meer, aangezien ik net gehaald werd om in de pan gedaan te worden. Terwijl ik langzaam aan de kook gebracht werd, dacht ik nog één keer aan thuis. En toen werd ik wakker.
|
|