Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 29, 2005 10:05:57 GMT 1
Ik geef geen kritiek hoor...Laatst zei iemand tegen mij dat als je alle mensen van 1 geloof een eigen land geeft, dat dan alles over is met oorlog enzo..Maar volgens mij is dat helemaal niet zo, er zijn altijd mensen die meer willen..... Goldberry
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Oct 29, 2005 12:54:01 GMT 1
dan vinden die mensen weer dat er te weinig ruimte is, en dat andere geloven geen eigen land mogen hebben, schiet ook niet egt op denk ik....
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Oct 29, 2005 18:18:23 GMT 1
Nee....Is eigenlijk nooit een oplossing denk ik! Misssmagic heeft een goede stelling bedacht Goldberry
|
|
|
Post by aragorn on Oct 29, 2005 19:32:05 GMT 1
zonder oorlog stort de economie in
|
|
|
Post by Century on Oct 29, 2005 22:12:32 GMT 1
Niet waar, als er geen oorlog is komen er meer welvaartproducten die mede door de oorlog niet gemaakt kunnen worden of waar mensen geen geld voor hebben Goldberry: Das ook de bedoeling Net als het olie op het vuur gooien
|
|
|
Post by aragorn on Nov 1, 2005 22:06:02 GMT 1
Alle vliegtuigbouwers hebben geen werk meer omdat door de vrede geen gevechtsvliegtuigen en helicopters nodig zijn en geen vliegtuigbouwers, geen vliegtuigmaatschappijen dat allemaal zo op den duur gaat ontwikkelen in een enorme economische crisis
|
|
|
Post by Jenneke on Nov 2, 2005 6:57:47 GMT 1
Dus met andere woorden zeg je dat oorlog nodig is om de economie draaiende te houden, en dus nodig is???
|
|
|
Post by Century on Nov 2, 2005 16:29:30 GMT 1
der is ook nog zoiets als commerciele luchtvaart: Als mensen meer geld hebben, door vrede, gaan ze ook meer 'luxe" dingen doen en kopen als vliegen *en vliegtuigen voor miljadairs xD* Daarbij....Terrorisme is een vorm van oorlog, ik geloof niet helemaal dat dat nou echt hielp VOOR de luchtvaartindustrie he Daarbij zijn er altijd idioten landen die zich blijven bewapenen tegen een "dreiging". Zijn er om de zoveel tijd nieuwe vliegtuigen nodig en gewild door nieuwere technologien. Helicopters zijn altijd inzet baar bij redingsoperatie en politie werk. Dus werkeloos worden ze niet hoor
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Nov 2, 2005 20:11:37 GMT 1
met die redenatie zou je heel wat mensen kunnen overtuigen..... zullen we beginnen met bush en balkenende?
|
|
|
Post by Century on Nov 2, 2005 21:42:38 GMT 1
ik ben wel goed in redenaties bedenken xD alleen mensen moeten nog inzien dat t klopt....das het probleem
|
|
|
Post by Jenneke on Nov 3, 2005 6:53:19 GMT 1
Oei...waar ging de stelling ookalweer over?? *kijkt* Gaat t daar nog wel over??
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Nov 3, 2005 8:35:54 GMT 1
weet ik niet, wat was de stelling dan?
|
|
Goldberry
duiveltje
de dochter der rivier
Goldberry Riverdaughter.
|
Post by Goldberry on Nov 3, 2005 15:54:37 GMT 1
zullen we even een flinke discussie starten xD: Overduidelijke uittingen van geloof *keppeltje, hoofddoek, kruisjes* moeten verboden worden op school en op het werk als de werkgever dit wil. Betekent dus dat alle vormen daarvan niet meer mogen van alle geloven. ja of nee? en vooral Waarom? Daarover dus ! Goldberry
|
|
|
Post by Century on Nov 3, 2005 17:19:53 GMT 1
En daarna kwamen we op de een of andere manier dat oorlog goed is voor de ec xD
|
|
|
Post by Aredhel Merileth on Nov 4, 2005 19:34:10 GMT 1
is ook een discussie, dus ik vind t goed......
|
|